تاکید دکتر جواهری بر لزوم ایجاد شعب تخصصی VIP و فعال گردیدن باشگاه مشتریان

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، پیرو برگزاری جلسه معارفه محمدرضا شهریاری بعنوان رییس هیات مدیره کارگزاری بانک مسکن، که در ساختمان مرکزی کارگزاری انجام شد؛ دکتر جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن ضمن بیان سوابق فعالیت­های دکتر شهریاری، ورود وی به مجموعه کارگزاری را خوش آمد گفت و ابراز امیدواری نمود که حضور رییس جدید هیات مدیره منجر به بروز جهش برای کارگزاری گردد.
در ادامه همچنین ایشان، ضمن آرزوی بازاری خوب برای صنعت کارگزاری و تاکید بر ارائه برنامه زمانبندی برای مواجهه با بازار پیش رو، بر ایجاد شعب تخصصی VIP و فعال گردیدن باشگاه مشتریان به منظور افزایش وفاداری، لزوم ارائه خدمات ویژه اعتباری به مشتریان و همچنین فعال­سازی کمیته معاملات سهام برای کارگزاری تاکید نمود.
در ادامه محمدمهدی بحرالعلوم مدیرعامل شرکت کارگزاری نیز ضمن تشکر از حضور مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن­ و خوش­آمد گویی به دکتر شهریاری و آرزوی موفقیت برای ایشان به بیان نکات قابل توجه در جلسه روز گذشته هیات مدیره این شرکت پرداخت و نسبت به بهبود وضعیت در دو ماهه آتی تا پایان سال مالی کارگزاری ابراز امیدواری نمود. همچنین وی به بیان انتظارات خود مبنی بر حمایت گروه مالی و بانک مسکن­ به منظور استفاده از فرصت­­ها و پتانسیل­ شرکت­های زیر مجموعه در ایجاد هم­افزایی برای افزایش سهم از بازار نمود.

باشگاه مخاطبان