دکتر شایان: هوشمندسازی فضای کسب و کار در شرکت‌های تابعه را مورد توجه قرار دهید

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، پیرو انتصاب محمدرضا شهریاری به عنوان رییس جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری، آیین معرفی وی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۸ با حضور دکتر شایان مدیرعامل بانک، جواهری مدیرعامل گروه مالی و بحرالعلوم مدیرعامل شرکت کارگزاری در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
در این جلسه دکتر شایان، پس از تبریک به شهریاری برای سمت ریاست هیات مدیره کارگزاری بانک مسکن به بیان معضلات شیوع بیماری کرونا پرداخت و اظهار داشت با توجه به پاندمی کرونا یکسری رفتارهای پایه­ای در جوامع تغییر یافته و جهشی بزرگ در صنعت فناوری اطلاعات اتفاق افتاده است که این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد،  او با بیان اهمیت دنیای فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی آن را نقطه عطفی در صنایع دانست و تاکید بر هوشمند­سازی فضای کسب و کار نمود.
مدیرعامل بانک مسکن خاطر نشان کرد، با وجود نشان نام بانک مسکن در پشتوانه این کارگزاری امیدوار است موفقیت­های بیشتری نسبت به سایر کارگزاری­ها در صنعت در انتظار این شرکت باشد. وی همچنین با اشاره به تغییرات شاخص بازار از مدیران کارگزاری خواست که نگاه بلندمدت به بازار داشته و از فرصت­های پیش رو به منظور رشد و پیشرفت کارگزاری استفاده بهینه نمایند. وی با توجه به تخصص شهریاری در خصوص توسعه فناوری اطلاعات ابراز امیدواری نمود که حضور ایشان کمک شایانی به کارگزاری ارایه ­نماید.
در همین راستا دکتر جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن نیز، ضمن ابراز خوش­بینی از اهمیت و نقش بازار سرمایه در دولت جدید به برنامه­ریزی و تلاش برای افزایش سهم از بازار کارگزاری بانک مسکن در بازه سه ماهه اشاره داشت و در انتها با آرزوی همدلی و هم­افزایی میان تیم کارگزاری با حضور دکتر شهریاری، برای کارگزاری بانک مسکن آرزوی موفقیت نمود.
در ادامه محمدمهدی بحرالعلوم مدیرعامل شرکت کارگزاری نیز ضمن تشکر از حضور مدیرعامل بانک و گروه مالی بانک مسکن­ و خوش­آمد گویی به شهریاری و آرزوی موفقیت برای ایشان به بیان نکات قابل توجه در جلسه روز گذشته هیات مدیره این شرکت پرداخت و نسبت به بهبود وضعیت در دو ماهه آتی تا پایان سال مالی کارگزاری ابراز امیدواری نمود. همچنین وی به بیان انتظارات خود مبنی بر حمایت گروه مالی و بانک مسکن­ به منظور استفاده از فرصت­­ها و پتانسیل­ شرکت­های زیر مجموعه در ایجاد هم­افزایی برای افزایش سهم از بازار نمود.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان