برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه گروه مالی بانک مسکن

مجمع عمومی عادی سالانه گروه مالی بانک مسکن برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1396 با مشارکت 100 درصدی سهامداران شرکت، اعضای هیئت مدیره بانک مسکن و اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن در روز شنبه 26 اسفند ماه 1396 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن، در ابتدای جلسه نماینده سازمان حسابرسی به عنوان بازرس و حسابرس قانونی شرکت، گزارش خود را ارائه نمود و در ادامه صورتهای مالی شرکت به تصویب مجمع رسید. سپس گزارش هیئت مدیره به مجمع شامل عملکرد مالی ، اقدامات و فعالیت ها و وضعیت شرکت های تابعه و وابسته توسط مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن تشریح شد، هم چنین در این راستا، اقدامات و فعالیت های شرکت در قالب امور راهبردی، هم افزایی، توسعه نهادهای هم راستا با رسالت بانک، امور سرمایه گذاری و برنامه  های آتی شرکت و با ذکر موارد و جزئیات به اعضاء و حاضرین مجمع ارائه شد.
تعامل با بانک مسکن، حمایت مالی از شرکت ها، تنظیم برنامه عملیاتی سال 1397 متناسب با اهداف کلان و راهبردهای بلندمدت بانک در قالب سند راهبردی 1400 بانک مسکن، تدوین برنامه بلند مدت شرکت ها، از اقداماتی است که در راستای هم افزایی شرکت در سال 1396 انجام شده است. این گزارش می افزاید، توسعه نهادهای هم راستا با رسالت بانک در قالب اقداماتی چون، بهره برداری از صندوق زمین و ساختمان نسیم، پیگیری سایر صندوق های زمین و ساختمان از قبیل نگین، شمالغرب و نارون، افتتاح مرکز توسعه کارآفرینی مسکن، فعالسازی و توسعه شرکت لیزینگ در شرکت پیگیری شده است.
در ادامه، برنامه های آتی گروه مالی بانک مسکن معرفی شدند که از مهم ترین آن ها می توان به تقویت نظام کنترلی و نظارتی شرکت های تابعه و صندوق های سرمایه گذاری و ایجاد هم افزایی با بانک مسکن به منظور تجهیز منابع و ارتقاء درآمدهای کارمزدی بانک اشاره کرد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان