برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی

مجمع عمومی عادی سالانه سهامداران شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی برای سال مالی منتهی به 1396/09/30 با حضور سهامداران و مدیران شرکت برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالانه سهامداران شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی برای سال مالی منتهی به 1396/09/30 با حضور سهامداران و مدیران شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن، این مجمع در محل مجتمع پردیس فرمانیه برگزار شد که در آن آقایان آقاملایی و قاسمی از  اعضای هیأت مدیره بانک و آقایان رحمتیان و احمدی از گروه مالی بانک مسکن نیز در این جلسه حضور داشتند.  
برگزاری دوره های آموزشی، پوشش بیمه ای شرکت، بازسازی مراکز رفاهی در اختیار، راه اندازی و توسعه وب سایت و کانال اطلاع رسانی، اعمال سیاست های مورد نظر در حوزه فناوری اطلاعات، تحقق سود و کاهش هزینه ها و مدیریت نقدینگی شرکت از مهم‌ترین اقدامات اخیر این شرکت بوده است.
این گزارش می افزاید، توسعه مراکز جدید در مناطق دارای جاذبه گردشگری، برگزاری همایشهای بانک مسکن و سایر بانک ها و سازمان ها، بازسازی و تعمیرات مراکز تابعه شرکت، ارائه خدمات فنی و مهندسی به بانک مسکن و شرکت های تابعه در بخش تأسیسات و نگهداری ساختمان و تداوم استقرار نظام تعالی منابع انسانی از جمله برنامه های آتی است که این شرکت برای سال مالی پیش رو ترسیم کرده است.
گفتنی است شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن از شرکت های تابعه بانک مسکن می‌باشد که مدیریت آن به صورت وکالتی به گروه مالی بانک مسکن واگذار شده است و در زمینه اقدام، ایجاد و اداره مجتمع های خدماتی و واحدهای تفریحی، اقامتی و پذیرایی و انجام کلیه امور خدماتی به معنای عام آن و هم چنین ایجاد و اداره بهره برداری از مجتمع های خدماتی تفریحی، اقامتی و پذیرایی، انجام خدمات حمل و نقل درون شهری و شرکت در مناقصات و مزایده های بخش دولتی و خصوصی داخلی و خارجی به فعالیت می پردازد.

 




باشگاه مخاطبان