برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن (سهامی خاص)

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تأمین‌نیروی انسانی وخدمات پشتیبانی بانک مسکن برای بررسی عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۹ با حضور حداکثری سهامداران، اعضای هیئت مدیره این شرکت، مدیرعامل و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن (سهامی خاص)، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت با حضور نمایندگان سهامداران، اعضای هیئت مدیره شرکت تأمین نیرو، مدیرعامل و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن و سایر مدعوین در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ در سالن همایش گروه مالی بانک مسکن برگزار شد. در این مجمع عملکرد شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن در قالب تشریح  فعالیت‌های اجرایی و عملیاتی، خلاصه عملکرد مالی و مالیاتی، برنامه‌های آتی و تکالیف مجمع سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. گزارش ارائه شده از سوی بازرس قانونی و مدیران شرکت در خصوص عملکرد سال مالی مذکور، متاثر از فضای حاکم شیوع ویروس کرونا بر صنعت گردشگری کشور بود. در پایان پس از استماع گزارش فعالیت‌های هیئت مدیره به مجمع، صورت‌های مالی شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ مورد تصویب قرار گرفت و همچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شد.
گفتنی است شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن از شرکت‌‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن می‌باشد که با مأموریت تأمین نیروی انسانی در بخش‌های مختلف خدماتی، کارشناسی، فعالیت‌های ورزشی، امور هتل‌داری، ایجاد و بهره بردای مجتمعهای خدماتی، رفاهی و اقامتی، خدمات حمل و نقل درون شهری، ارائه انواع خدمات فنی و پشتیبانی، تعمیرات و نگهداری ساختمان و ... به بانک مسکن، شرکت‌های تابعه و تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی تأسیس و درحال فعالیت می‌باشد.

باشگاه مخاطبان