برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد 9 ماهه شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن

جلسه ارزیابی عملکرد 9 ماهه شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن روز یکشنبه مورخ 1397/05/14 در شرکت گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌ الملل گروه مالی بانک مسکن، در این جلسه که با حضور مدیر‌عامل و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن برگزار شد، مدیر عامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن فعالیت‌های شرکت طی دوره 9 ماهه منتهی به 31 خرداد 1397 را بر اساس موضوعاتی محوری چون، برگزاری جلسات، تهیه فرآیندها، برگزاری نشست‌های تخصصی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، بررسی استارتاپ‌ها و عقد تفاهم‌نامه‌ها تشریح نمود.
این گزارش می‌افزاید، طی دوره یاد شده حدود 40 استارتاپ مورد بررسی قرار گرفتند که از این تعداد 4 مورد وارد دوره پیش شتابدهی شده، 1 مورد از فضای کار اشتراکی شرکت بهره‌برداری کرده است و سایر موارد در حال بررسی و مذاکره هستند.
شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن در قالب شتابدهنده تخصصی درسه حوزه مسکن و شهرسازی، حمل و نقل و خدمات مالی از صاحبان ایده و کارآفرینان حمایت می‌کند.
لازم به ذکر است کلیه علاقه‌مندان، کارآفرینان و صاحبان ایده در حوزه‌های فوق می‌توانند با ثبت ایده‌های خود در پایگاه اینترنتی شرکت‌ توسعه خدمات کارآفرینی به نشانی maxelerator.ir از مشاوره رایگان این مرکز بهره‌مند شده و علاوه بر آن در صورت کسب پیش‌شرط‌ها و امتیازهای لازم در جلسات داوری، وارد دوره شتابدهی شوند.
 
 

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان