برگزاری ششمین نشست‌ هم‌اندیشی شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن

ششمین نشست هم‌اندیشی و معرفی فرصت‌های کارآفرینی با موضوع «نقش استارتاپ‌ها در آینده فناوری دیجیتال» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه مالی بانک مسکن،‌ این نشست با میزبانی کالج تیوان و به همت شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن، روز دوشنبه مورخ 2 مهر 1397 در محل باشگاه کارآفرینی تیوان،‌ از ساعت 16 تا 18:30 برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در ابتدای نشست دکتر محمد طهرانی، عضو هیئت مدیره شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن و عضو هیئت علمی دانشگاه خاتم، با اشاره به تغییر پارادایم‌های پول، بازار و مشتری به طرح مسئله پرداخت و در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به موضوعاتی چون پرداخت، بیمه، سپرده‌پذیری و وام‌دهی، تأمین مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری و بازارسازی،  رسالت و نقش استارتاپ‌های حوزه‌های خدمات مالی را تشریح نمود. وی با انتقاد از تمرکز صرف اکثریت استارتاپ‌های ایرانی فعال حاضر بر موضوع پرداخت،‌ خواستار ورود استارتاپ‌های جدید به سایر حوزه‌های زیر مجموعه خدمات مالی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های بکر آن شد.
در ادامه دکتر علیرضا ذوالفقاری، مدیر عامل و بنیان‌گذار استارتاپ‌ کیلید، طی ارائه‌ای مخاطبان را ابتدا با رویکرد‌های این استارتاپ و زمینه‌های فعالیت آن آشنا نمود و سپس به تشریح ساختار،‌ فرایندها و عملکرد این استارتاپ‌ تخصصی حوزه املاک و مستغلات پرداخت. ذوالفقاری، استفاده از علم‌ داده‌ها را به عنوان محور فعالیت این استارتاپ بیان کرد و تولید داده‌هایی که قابلیت استخراج دانش را داشته و صرفاً خام نیستند، را به عنوان اولویت خود عنوان نمود. کیلید برنامه‌ کاربردی است که از یک سو محصولاتش مبتنی بر داده بوده و از طرف دیگر داده خود یکی از محصولات است و در عین حال این محصولات خود تولیدکننده داده نیز هستند. جستجو و ارزیابی هوشمند املاک به عنوان دو ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار کاربردی بوده و طبق بررسی عملکرد ارزیابی هوشمند نسبت به رقیب انگلیسی خود بنام زوپلا برتری نسبی را نشان می‌دهد.
این گزارش می‌افزاید، در آخرین بخش از این رویداد، پنل تخصصی با حضور دکتر حمید یاری مدیر عامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن با همراهی دو سخنران نشست، دکتر طهرانی و دکتر ذوالفقاری برگزار شد و در ابتدای پنل حمید یاری به تشریح رویکرد و فعالیت‌های شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن پرداخت و با اشاره به سه حوزه مسکن و شهرسازی،‌حمل و نقل و خدمات مالی به عنوان محورهای اصلی فعالیت های این شرکت و تمرکز فعالیت‌های این مرکز در بخش‌های آموزش و پیش‌شتابدهی در بخشهای مذکور در حال حاضر، مخاطبان را با خدمات این شرکت آشنا نمود و در پایان به پرسش‌های علاقه‌مندان ورود و یا فعالان این حوزه که شامل مواردی چون مدل درآمدی کیلید، اهمیت برخورداری از تیم مناسب و دیدگاه‌های کارآفرینی بودند، از نقطه‌نظرهای فنی و اجرایی پاسخ داده شد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان