امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امضا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به منظور حمایت از استارتاپ‌های فرودگاهی در تاریخ 96/12/20 در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منعقد شد. طبق این تفاهمنامه از این پس تمام استارتاپ های فعال در این حوزه می توانند از طریق شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن، خدمات خود را به شرکت شهر فرودگاهی ارائه دهند و شرکت شهر فرودگاهی نیز خدمات مورد نیاز خود را در قالب برگزاری نشست ها و همایش ها به اطلاع اعضای کارآفرین شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن می رساند.  
دراین جلسه دکتر یاری، مدیرعامل شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن، با اشاره به این موضوع که از این پس و برطبق این تفاهم نامه تمامی افرادی که در حوزه های مرتبط با خدمات فرودگاهی، ایده و یا استارتاپی دارند می توانند با کمک شرکت توسعه خدمات کارآفرینی بانک مسکن طرح خود را در صورت وجود جذابیت در بازار پیاده سازی کرده و یا گسترش دهند و در این راه از حمایت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نیز بهره مند شوند.
وی افزود: این شرکت با توجه به وابستگی به بانک مسکن از یک سو و وزارت راه و شهرسازی از سوی دیگر، تنها مرکز فعال در حوزه استارتاپ های مرتبط حمل و نقل، مسکن و شهرسازی و فینتک است و به عنوان زبان گویای حوزه استارتاپی این امکان را برای استارتاپ ها و ایده پردازان فرآهم می آورد تا از مشاوره تخصصی و نظارتی در تمامی سطوح بهرهمند شوند و در نهایت بتوانند خدمات خود را به مشتریان اصلی ارائه نمایند.
 این شرکت با توجه به لزوم آزاد سازی اطلاعات برای استارتاپ ها با امضای تفاهمنامه های مختلف سعی دارد اطلاعات آزاد شده را در قالبی واحد و با توجه به نیاز استارتاپ ها در اختیار آن ها قرار دهد.

 

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان