printlogo


دکتر علی عسکری: تحویل سالانه 10هزار واحد ساختمان اولویت مهم بانک مسکن
دکتر علی عسکری: تحویل سالانه 10هزار واحد ساختمان اولویت مهم بانک مسکن
کد خبر: 375
مراسم سی و سومین سالروز تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، با حضور مدیران ارشد بانک مسکن، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن مراسم سی و سه سالگی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، نخستین جلسه هم اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه این هلدینگ برگزار شد.
این جلسه که به میزبانی شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب برگزار شد با تمرکز بر روی مدیریت دانش مدیران، بیان چالش ها، بررسی استراتژی های کلان و ارائه راهکار جهت گذار از مشکلات اساسی به پیش رفت.
در ابتدای این همایش دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن اظهار داشت: پیش از این پروژه‌هایی را در آذربایجان‌شرقی داشته‌ایم و امروز هم پروژه‌ای را افتتاح کردیم که بالای صد واحد بود و همزمان پروژه ناران را افتتاح کردیم و پروژه آیمان را با بالای دویست واحد در حال ساخت هستیم.
وی ادامه داد: همچنین قرارداد پروژه ایران که ۵۶۰ واحدی است را امروز منعقد کردیم که تا ۳۶ ماه آن را به پایان خواهیم رساند و همچنین پروژه‌ای که برای منطقه آزاد ارس صحبت شد، امیدواریم مایه خیر و برکت برای این منطقه باشد.
دکتر علی عسکری، تاکید کرد: مدیران عامل شرکت‌های تابعه در بانک مسکن باید به دنبال خلق ارزش باشند.
وی ادامه داد: پروژه های تعریف شده باید در حداقل زمان ممکن به خریداران تحویل شود و در این راستا استفاده شرکت های تابعه از فناوری های نوین ساخت نکته مهمی است که به شدت باید مورد توجه مدیران و تصمیم گیرندگان قرار گیرد.
سپس دکتر سید محسن فاضلیان، عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان این نکته که با رصد هر شهر در کشور عزیزمان ایران، شاهد لوگوی آبی رنگ ثمسکن در بهترین نقاط آنها هستیم که باعث افتخار است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: با گذشت سی و سه سال از تاسیس شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن باید به گونه ای عمل کرد که سی و سه سال دیگر، آیندگان نیز به این برند افتخار کنند.
وی افزود: باید نگاه اقتصادی به مجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن داشته و در راستای عقد قرارداد ها و نحوه پرداخت ها و درآمدزایی ها این مسئله را مدنظر قرار داد.
سپس دکتر محمدرضا جواهری، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با قدردانی از تلاش‌های مدیران در سنوات خاطر نشان کرد: با شناخت نقاط قوت و ضعف و شناخت سیاست‌های کلان باید در مسیر نیل به اهداف برند حرکت کرد.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد بازار رقابتی و افزایش تعاملات شرکت‌های این هلدینگ افزود: لازم است پروژه های شاخص و جدیدی تعریف شود تا هم سود آور باشد و هم منافع ذی نفعان و سهامداران را تامین نمایند.
جواهری با استقبال از نقد سازنده یادآور شد: به کمک این ابزار می توان در آینده تیم فنی و اجرایی را در همه جهات ارتقا داد و از طرفی باید نسبت به تیم های تضمین کیفیت دید وسیع تری پیدا کرد.
وی افزود: امروز برای من روز بسیار عالی و خوبی بود. زیرا نه تنها سی و سومین سالگرد گروه سرمایه گذاری مسکن بود بلکه عملیات اجرایی بیش از ۷۰۰ واحد در تبریز شروع شد که نشان دهنده پویایی شرکت‌های ماست.
وی ادامه داد: امسال که سال رشد تولید نام گرفته در بدو سال این رشد تولید را شروع کرد‌ه‌ایم و هر ماه این کار را در یکی از استان‌ها خواهیم داشت.
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن خاطرنشان کرد: ما یار و یاور بزرگی به نام بانک مسکن داریم که همراهی بسیار خوبی برای تامین تسهیلات دارد. در سال ۱۴۰۲ تمام شرکت‌های ما علاوه بر تسهیلات باید از ابزارهای مالی دیگری هم برای ساخت مسکن استفاده کنند.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/375