printlogo


روند اجرای پروژه ایرانشهر گروه سرمایه‌گذاری مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد
روند اجرای پروژه ایرانشهر گروه سرمایه‌گذاری مسکن سرعت بیشتری می‌گیرد
کد خبر: 357
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، پروژه ایرانشهر را به عنوان یکی از پروژه‌های مهم شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن دانست و گفت که پروژه ایرانشهر باید با سرعت بیشتری تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، دکتر سعید شیرزادی در حاشیه بازدید اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن از روند اجرای پروژه ایرانشهر در اندیشه، با  اشاره به اهمیت مؤلفه کیفیت در انجام پروژه‌های عمرانی، گفت: فعالیت‌های عمرانی در این پروژه باید با سرعت بیشتری اجرایی شود و در این مسیر، رعایت موارد کیفی از اهمیت بالایی برخوردار است. 
دکتر سعید شیرزادی، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن را در این بازدید، دکتر محمدرضا جواهری و دکتر جواد جوان مجیدی رییس و عضو هیئت مدیره و همچنین مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن همراهی می‌کردند. 
در این بازدید، اعضای هیات مدیره در جریان آخرین جزئیات و میزان پیشرفت عملیات عمرانی فازهای مختلف پروژه ایرانشهر در اندیشه قرار گرفتند.
گفتنی است این پروژه با مشارکت شرکت عمران شهر جدید اندیشه، در 4 قطعه مسکونی به نام‌های پارسه (A)، اکباتان (B)، سپاهان (C)، کاسپین (D) و 4 قطعه مسکونی و تجاری به نام‌های دماوند (E)، الوند (F)، سبلان (G)، سهند (H) در شهر اندیشه در حال اجرا می‌باشند.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/357