printlogo


دکتر جواهری: توسعه صنعتی‌سازی ساختمان موثرترین روش حل مشکلات مسکن در کشور است
دکتر جواهری: توسعه صنعتی‌سازی ساختمان موثرترین روش حل مشکلات مسکن در کشور است
کد خبر: 317
دکتر محمدرضا جواهری از پروژه‌های گروه مالی بانک مسکن در کیش بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، دکتر محمدرضا جواهری در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت گروه مالی بانک مسکن در جزیره کیش با حضور در پروژه ستاره کیش در جریان وضعیت عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.
در ادامه این بازدید دکتر جواهری با اشاره به لزوم تسریع سرعت عملیات اجرای پروژه‌ها تاکید کرد: گروه مالی بانک مسکن رسالت اصلی خود را خدمت به مردم می‌داند و در این راستا تلاش می‌کنیم تا در کنار حفظ کیفیت پروژه‌ها سرعت ساخت را نیز افزایش دهیم.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: یکی از موثرترین راه های حل مشکل مسکن در کشور حرکت در ریل صنعتی سازی ساختمان است.
وی ادامه داد: صنعتی سازی به دلیل تولید پیشرفته مکانیزه و فرآیند نصب ساده، می‌تواند موجب تکمیل سریع پروژه‌ها گردد. علاوه بر این، در فرآیند تولید صنعتی از آنجا که برخی از مراحل تولید در کارخانه و به صورت موازی انجام می‌شود، نیازی به رعایت سلسله زنجیره‌های تولیدی در ساخت ساختمان نیست.
در ادامه این بازدید جلسه‌ای با حضور دکتر پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد که در این جلسه طرح احداث مسکن‌های استیجاری برای اقشار مختلف جزیره کیش در زمینی به وسعت 20 هکتار و در حدود 3000 واحد مسکونی مطرح گردید که دکتر جواهری ابراز امیدواری کرد پس از بررسی‌های لازم، گروه مالی بانک مسکن هم در این طرح مشارکت کند.
در این بازدید جلسه دیگری هم با حضور مهندس شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار شد که دو طرف با بررسی مشکلات شرکت‌های تابعه و پروژه‌های گروه مالی بانک مسکن بر لزوم رفع موانع موجود تاکید کردند.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/317