پیام مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن به مناسبت آغاز سال جدید

مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن به مناسبت آغاز سال جدید پیام صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن به مناسبت آغاز سال جدید پیام صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِحَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

در بهار طبیعت سال 1402 و «ماه مبارک رمضان» بهار قرآن و ماه ضیافت الهی، ضمن تبریک سال جدید، امید دارم سال جدید، سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای ملت سربلند و ایران عزیز باشد.خدای عزوجل را شاکریم که در سال ۱۴۰۱  توانستیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم‌انداز خود گام‌های بلندی برداریم. سالی که در آن و در راستای تلاش‌های ستودنی‌ خانواده بزرگ گروه مالی بانک مسکن، حضور افتخارآمیز گروه مالی بانک مسکن درجمع هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی کشور با بیش از یک‌هزار میلیارد تومان سود را میسر ساخت. این مهم، بی شک، در سایه الطاف خداوند متعال و تلاش‌های تک تک همکاران ارجمند گروه مالی بانک  مسکن و شرکت‌های تابعه به ثمر نشست. امیدوارم در سال جدید که با فرمایشات مقام معظم رهبری به نام سال مهار تورم و رشد تولید مزین شده، با همدلی و تلاش جهادی در راستای تحقق این شعار مهم، ارزشمند و راهگشا در سالی که تقارن آن با ماه مبارک رمضان، برکتی وصف ناشدنی به آن بخشیده، بتوانیم اهداف و برنامه‌های گروه مالی بانک مسکن را همچون سال گذشته به نتیجه‌ای موثر و ارزش‌آفرین تبدیل کنیم و در نیل به اهداف پیش‌بینی شده گروه مالی بانک مسکن، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مجموعه بیافزاییم.  
سعید شیرزادی
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان