احداث واحدهای مسکونی هیات علمی دانشگاه شریف توسط گروه مالی بانک مسکن

تفاهم‌نامه همکاری بین گروه مالی بانک مسکن و دانشگاه صنعتی شریف با حمایت بانک مسکن به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، این تفاهم‌نامه با محوریت همکاری بین گروه مالی بانک مسکن  و دانشگاه صنعتی شریف در راستای تأمین مالی احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی و ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی این دانشگاه امضا شد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه، از آمادگی گروه مالی بانک مسکن برای راه‌اندازی صندوق زمین و ساختمان با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و با هدف تامین مسکن اساتید این دانشگاه خبرداد.
دکتر سعید شیرزادی، گفت: که  با همکاری شرکت های واسپاری آباد مسکن و شرکت تامین سرمایه بانک مسکن می‌توان گام‌های مهمی در راستای خانه‌دار کردن اساتید دانشگاه صنعتی شریف برداشت.
وی، با اشاره به توانمندی‌های فراوان گروه مالی بانک مسکن، اعلام کرد که استفاده از تجارب علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف برای گروه مالی بسیار مغتنم است.
به گفته دکتر شیرزادی، هماهنگی با جامعه دانشگاهی به خصوص دانشگاه صنعتی شریف در راستای انجام فعالیت‌های پژوهشی و علمی  بسیار راهگشا است، بنابراین گروه مالی بانک مسکن، در مسیر اجرای طرح‌های توسعه‌ای پژوهشی و آموزشی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان آمادگی لازم را دارد.
وی، با اشاره به تاسیس مرکز نوآوری و شکوفایی گروه مالی بانک مسکن ابراز امیدواری کرد که با همکاری دو مرکز نوآوری و شکوفایی گروه مالی بانک مسکن و مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی شریف بتوان در مسیر اجرایی کردن مفاد مهم این تفاهم‌نامه، اقدامات جدی را به مرحله اجرا رساند.
در ادامه دکتر رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف، هم گفت که امضای این تفاهم‌نامه برای این دانشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی، ابرازامیدواری کرد که در گام نخست، ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای اعضای هیات علمی این دانشگاه  با همکاری گروه مالی بانک مسکن هرچه سریعتر اجرایی شود.
 

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان