واسپاری آباد مسکن توانمندی خود را درنمایشگاه"کیش اینوکس" معرفی کرد

محمدرضا رحیمی"، متولد سال 1365 است ، وی دانش آموخته رشته مدیریت بانکی در مقطع کاردانی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. رحیمی فعالیت خود در حوزه بانک را از سال 1382 آغاز کرده و هم اکنون رئیس هیات مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن است. درکارنامه کاری او، سمت‌هایی همچون، مدیریت معاونت مالی، معاونت پشتیبانی، مدیر منابع انسانی، مدیر بازرگانی، عضو هیأت مدیره و ریاست هیأت مدیره و همچنین ریاست کمیته های حسابرسی، کمیته ریسک و کمیسیون معاملات هم به چشم می خورد. علاقه مندی اصلی وی بیشتر در حوزه مالی و سرمایه گذاری است . با این تعاریف، با مدیرعامل شرکت واسپاری آباد مسکن درباره لیزینگ مسکن و فرصت‌های سرمایه گذاری در نمایشگاه کیش اینوکس به گفتگو نشستیم که از نظر می‌گذرد:

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، محمدرضا رحیمی"، متولد سال 1365 است ، وی دانش آموخته رشته مدیریت بانکی در مقطع کاردانی و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
رحیمی فعالیت خود در حوزه بانک را از سال 1382 آغاز کرده و هم اکنون رئیس هیات مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن است.
درکارنامه کاری او، سمت‌هایی همچون، مدیریت معاونت مالی، معاونت پشتیبانی، مدیر منابع انسانی، مدیر بازرگانی، عضو هیأت مدیره و ریاست هیأت مدیره و همچنین ریاست کمیته‌های حسابرسی، کمیته ریسک و کمیسیون معاملات هم به چشم می‌خورد.
علاقه‌مندی اصلی وی بیشتر در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری است.
با این تعاریف، با رئیس هیات مدیره شرکت واسپاری آباد مسکن درباره لیزینگ مسکن و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه کیش اینوکس به گفتگو نشستیم که از نظر می‌گذرد:
1)درباره فعالیت‌های شرکت واسپاری آباد مسکن کمی بیشتر توضیح بفرمایید.
موضوع فعالیت شرکت عبارت است از تأمین مالی مشتری از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیرمنقول توسط شرکت وواگذاری آن به مشتری صرفا در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط.
شرکت می تواند در راستای موضوع فعالیت، به انجام موارد مختلفی از جمله خرید و فروش انواع اوراق مالی اسلامی درچارچوب قوانین و مقررات؛ دریافت نمایندگی و عاملیت منابع مالی از اشخاص (به جزء بانک ها و مؤسسات اعتباری)، به منظور اعطای تسهیلات در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه؛ مشارکت سندیکایی با سایر اشخاص (به جزء بانک ها و مؤسسات اعتباری)، به منظور اعطای تسهیلات در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستور العمل های مربوطه بپردازد.
شرکت واسپاری آباد مسکن در حوزه مسکن بازوی اصلی بانک مسکن بوده ، به طوری که ضمن پرداخت تسهیلات درقالب قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی، اقدام به ورود به عنوان جانشین بدهکاران اصلی بانک مسکن در حوزه ساختمان شده و بدین ترتیب ،اقدام به رفع مشکلات پروژه‎ها و بانک کرده  است.
2)کیش اینوکس 2022 چه ظرفیت‌هایی برای مجموعه‌های مختلف در زمینه سرمایه گذاری ایجاد کرد؟
قرارگیری سه حوزه بورس، بانک و بیمه در این نمایشگاه در کنار یکدیگر، باعث تعامل بین بازار پول و سرمایه می شود.
بحث و تبادل نظرهایی که در حاشیه نمایشگاه میان شرکت ها برگزار شد، سبب به‌روز شدن اطلاعات، افزایش سواد مالی و آگاهی بیشتر نسبت به ظرفیت‌های شرکت‌‎ها شد.
3)برگزاری چنین نمایشگاهی در پیشبرد اهداف شرکت واسپاری ،چه تاثیراتی داشت؟
سبب به‌روز شدن اطلاعات کارشناسان و مدیران و بهره‎مندی از آخرین ظرفیت‎‌های سرمایه‌‎گذاری در بازار بورس، بانک و بیمه می‎شود.
4)برای ارتباط بهتر با دیگر مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه کیش اینوکس 2022  چه اقداماتی را دنبال کردید؟
معرفی شرکت به عنوان شرکت لیزینگی مسکن و فروش اقساطی مسکن درچارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه، معرفی پروژه‎های شرکت، معرفی واحدهای قابل فروش شرکت و شرایط پرداخت جذاب آن، جذب سرمایه گذار در پروژه‎ها و رصد بازار سرمایه جهت طرح‎های آتی توسعه‌‎ای شرکت از جمله این اقدامات بود.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان