دکتر محمدرضا جواهری: شرکت واسپاری آباد مسکن باید با ارتقاء جایگاه خود در صنعت لیزینگ کشور زمینه خانه‌دار شدن مردم را فراهم کند.

جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه اول سال مالی منتهی به 1401/06/31 شرکت واسپاری آباد مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، در ابتدای این جلسه دکتر جواهری اظهار کرد: با توجه به فلسفه وجودی شرکت واسپاری، انتظار داریم عملکرد این شرکت منتج به راهکاری جهت سهولت خانه‌دار شدن مردم و افزایش رفاه آنان و همچنین تحقق اهداف شرکت واسپاری آباد مسکن شود.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: در انتخاب پروژه‌ها باید کیفیت ساخت و زمان تحویل مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه شرکت واسپاری آباد مسکن باید با تلاش مضاعف در مسیر برندسازی حرکت کند یادآور شد: در راستای رفع موانع شرکت‌های تابعه، گروه مالی بانک مسکن حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.
در ادامه دکتر جواد جوان مجیدی اظهار کرد: شرکت واسپاری آباد مسکن باید برنامه توسعه بلندمدت خود را تدوین، ارائه و در راستای آن حرکت کند.
رییس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن با اشاره به اینکه باید شرکت واسپاری به یک برند مرجع در حوزه فروش مسکن تبدیل شود افزود: این شرکت باید برنامه‌ای مدون جهت تحقق این هدف تهیه نماید و یک برنامه استراتژی جامع تدوین شود تا ریل‌گذاری‌ها برای شرکت واسپاری در این مسیر باشد.
وی با اشاره به لزوم وجود شفافیت در تمامی امور شرکت واسپاری آباد مسکن افزود: لازم است تا اطلاعات در سایت شرکت بدین منظور به روزرسانی شود.
در ادامه عملکرد سه ماهه اول سال مالی 1401 شرکت واسپاری آباد مسکن توسط شهاب حاتمی مدیرعامل این شرکت ارائه شد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان