دکتر جوان مجیدی: مرکز نوآوری گروه مالی بانک مسکن مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از نخبگان را ماموریت خود می‌داند

نشست هم‌اندیشی مرکز نوآوری با مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، نشست هم‌اندیشی مرکز نوآوری با مدیران ارشد گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.
پس از ارائه گزارش اقدامات انجام یافته، روند پیش رو و برنامه‌های پیش بینی شده آتی مرکز نوآوری و شکوفایی گروه مالی برای تبادل نظر حاضرین در جهت افزایش هم افزایی و سطح کیفی برنامه‌ها توسط سیدکاظمی ارائه گردید.
این جلسه دکتر جوان مجیدی رییس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در زمینه حمایت از جامعه نخبگان اظهار کرد: گروه مالی بانک مسکن دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای برای پیاده‌سازی این مطالبه رهبری معظم است که در این راستا هدف‌گذاری گروه بر حمایت از دانشجویان و جوانان نخبه کشور استوار است. وی در ادامه افزود: حرکت مرکز نوآوری و شکوفایی باید در مسیر رشد و توسعه تبیین شده باشد و هیچ موقع از این نکته غافل نباید شویم که صنعت برای تکامل و جلوگیری از عقب ماندگی از پیشرفت‌ها باید همیشه همراه با جامعه علمی و نوآور باشد.
دکتر جوان مجیدی ابراز امیدواری کرد: مرکز نوآوری و شکوفایی گروه مالی بانک مسکن در جهت بسترسازی و کمک به ایجاد اکوسیستم نوآوری در گروه مالی و در حوزه‌های مرتبط با فعالیت گروه گام بردارد.
در ادامه مدیران گروه مالی پس از آسیب‌شناسی و بررسی اقدامات انجام شده در شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن و با اشراف به ریسک موجود در مباحث نوآورانه به اهمیت ورود تخصصی و به دور از نگاه تجاری و انتفاعی زودبازده در حوزه‌های فعالیت گروه مالی پرداختند. تقویت روش‌های ارتباط‌گیری با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط و اقدام جهت معرفی مرکز به عموم با رعایت اصول حرفه‌ای تبلیغاتی و رسانه‌ای طرح گردید. و در بخش برنامه میان مدت پیش بینی شده مرکز برای سازمان‌دهی اصولی‌تر به فرایندها، پیشنهاد اقدام به قوام‌بخشی به ساختار مرکز نوآوری و شکوفایی جهت بررسی بیشتر در نشست‌های آتی طرح شد.
پس از بررسی فرایند اتفاق افتاده در رویداد سکوی پرتاب روش‌های نوین ساخت و ساز، با اتفاق نظر حاضرین تصمیم به برگزاری رویداد ملی در حوزه صنعت مالی مرتبط با مسکن اتخاذ گردید.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان