دکتر جواهری: شرکت عمرانی مسکن گستر باید تمام توان خود را برای رسیدن به اهداف ترسیم شده شرکت صرف نماید

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمرانی مسکن گستر منتهی به 1400/06/31 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت عمرانی مسکن گستر مطابق با تشریفات قانونی و با حضور نماینده حسابرس مستقل و 100 درصد سهامداران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر جواهری خاطرنشان کرد: شرکت عمرانی مسکن گستر باید با ایجاد تعامل سازنده و تاثیرگذار در راستای گسترش پروژه‌های خود تلاش کند.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با اشاره به اینکه آینده خوبی را برای این شرکت متصور هستیم افزود: هدف‌های عملیاتی و ثمربخشی برای شرکت عمرانی مسکن گستر ترسیم شده است که با همت و تلاش بیش از پیش و جهادی قابل دستیابی است.
در ادامه پس از استماع گزارش هیئت مدیره، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1400/06/31، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی 1400، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1401، تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره و سایر مواردی که تصمیم‌گیری راجع به آن‌ها در صلاحیت مجمع عمومی عادی است، صورت گرفت. گفتنی است مجمع عمومی شرکت عمرانی مسکن گستر بر اساس تشریفات قانونی با حضور حسابرس مستقل و 100 درصد سهامداران برگزار شد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان