دکتر محمدرضا جواهری: یکی از وظایف خطیر گروه مالی بانک مسکن مرتفع‌سازی مشکلات موجود در حوزه ساخت و ساز است

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری آباد مسکن منتهی به 1400/06/31 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت واسپاری آباد مسکن با حضور 100 درصد سهامداران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه جواهری با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: وظیفه همه مسئولان در هر جایگاهی فعالیت جهادی الگو گرفته از مکتب حاج قاسم است؛ تا سرعت حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به سمت اهداف والای انقلاب اسلامی بیش از پیش باشد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن ادامه داد: گروه مالی اهداف خود را به صورت عملیاتی و در راستای مرتفع‌سازی مشکلات موجود در حوزه مسکن قرار داده است.
وی با اشاره به قانون جهش تولید مسکن افزود: همه شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن با تمام توان در میدان خدمت به مردم حضور دارند و در راستای تحقق این قانون از همه توانایی‌های خودشان استفاده خواهند کرد.
دکتر جواهری با اشاره به سابقه قابل قبول شرکت واسپاری آباد مسکن در سنوات گذشته ابراز امیدواری کرد: این شرکت در راستای افزایش قدرت خرید مردم گام‌های بلند و موثری بردارد.
در ادامه پس از استماع گزارش هیئت مدیره، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1400/06/31، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی 1400، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1401، تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره و سایر مواردی که تصمیم‌گیری راجع به آن‌ها در صلاحیت مجمع عمومی عادی است، صورت گرفت. گفتنی است مجمع عمومی شرکت واسپاری آباد مسکن بر اساس تشریفات قانونی با حضور حسابرس مستقل و 100 درصد سهامداران برگزار شد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان