حضور گروه مالی بانک مسکن در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی

سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش‌اینوکس 2021) پس از یک سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با حضور گروه مالی بانک مسکن و شرکت‌های تابعه این مجموعه در کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش‌اینوکس 2021) پس از یک سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، از 8 تا 11 آذرماه، با حضور گروه مالی بانک مسکن و شرکت‌های تابعه این مجموعه در کیش برگزار شد.
دکتر محمدرضا جواهری، مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، دکتر جواد جوان مجیدی رئیس هیئت مدیره و مهندس محسن حقیقی عضو هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن در مدت برگزاری رویداد کیش‌اینوکس2021، در غرفه گروه مالی بانک مسکن حضور داشتند و با سرمایه‌گذاران، مدیران بازار سرمایه حاضر در نمایشگاه و بازدیدکنندگان گفت‌وگو کردند.
گروه مالی بانک مسکن با هدف معرفی خدمات و برنامه‌های مجموعه، شناسایی فرصت‌های جدید سرمایه‌‌گذاری، مشارکت در توسعه بازارهای مالی، شناسایی شرکاء و گسترش ارتباط با شرکای استراتژیک در تامین منابع مالی مورد نیاز شرکت و همچنین حمایت از کسب کارهای نوین و نوظهور در حوزه مسکن و شهرسازی در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی حضور یافت.
دکتر فاضلیان عضو هیئت مدیره بانک مسکن، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی، پیشکسوتان، اصحاب رسانه در غرفه گروه مالی بانک مسکن حضور یافته و به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مربوط به فعالیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن پرداختند.
گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با نام اختصاری کیش‌اینوکس2021، پس از یک سال وقفه ناشی از همه‌گیری کرونا، آذرماه امسال با حضور دکتر سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری_صنعتی و شرکت بیش از 210 شرکت و سازمان خصوصی و دولتی، به مدت چهار روز در جزیره کیش برگزار شد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان