گروه مالی بانک مسکن به جمع شرکت‌های با سود بیش از هزار میلیارد تومان پیوست/سود خالص گروه مالی بانک مسکن 32 درصد رشد کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی بانک مسکن مطابق با تشریفات قانونی و با حضور صد در درصد سهامداران و نماینده حسابرس مستقل و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، موضوعات مختلفی نظیر گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1401/09/30 و سایر موارد در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، ضمن قدر دانی و تشکر ازحضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن  و اعضای  هیئت مدیره بانک مسکن در مجمع گروه مالی بانک مسکن، به ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن در ابعاد مختلف از جمله اقدامات انجام شده در حوزه‌های راهبری شرکت‌های تابعه، تعامل و هم‌افزایی با بانک و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته پرداخت.
دکترسعید شیرزادی خاطرنشان کرد: گروه مالی بانک مسکن برای اولین بار در بین شرکت‌های با بیش از یک‌هزار میلیارد تومان سود خالص قرار گرفت.
وی، رویکرد گروه مالی بانک مسکن را  مدیریت امور سرمایه‌گذاری، برمبنای توازن در پرتفو و حضور در صنایع سودآور بازار سرمایه دانست و افزود: سود خالص شرکت نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد ۳۲ درصدی داشته که اتفاق مهمی بوده و در این راستا پوشش ۱۰۴ درصدی بودجه نیز محقق شده است.
وی، تشکیل شورای حقوقی در گروه مالی را نقطه عطفی در حل مسائل حقوقی شرکت‌های تابعه برشمرد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، تاکید کرد: یکی از وظایف ذاتی گروه، حضور در امر ساخت و ساز بوده که در راستای عمل به این رسالت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
وی افزود: ورود به حوزه مسئولیت اجتماعی هم  یکی از مسائل مهم است که در سال آتی گروه مالی به این موضوع خواهد پرداخت.
در ادامه دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، لزوم رعایت توجه به  قانون در همه موارد را امری مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: در قراردادها، امور و ضوابط حقوقی به صورت کامل رعایت شود.
در ادامه، جعفر آقاملایی، عضو هیئت مدیره بانک مسکن با اشاره به عملکرد مناسب گروه مالی در سال جاری، گفت: انتظار می‌رود که  گروه مالی همچون سال گذشته، بیش از پیش در راستای رسیدن به اهداف، تلاش کند.
وی افزود: گروه مالی بانک مسکن شامل همه شرکت‌های تابعه بوده بنابراین باید همواره مانند حلقه‌های زنجیر و با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر، در کنار یکدیگر قرار داشته باشند.
عضو هیئت مدیره بانک مسکن خاطرنشان کرد: ایجاد کمیته راهبری در بانک، باعث می‌شود بتوانیم از مشکلات شرکت‌های تابعه باخبر باشیم.
در ادامه دکتر صابر عسکرپور دیگر عضو هیئت مدیره بانک مسکن هم با اشاره به عملکرد خوب گروه مالی بانک مسکن افزود: در سال آتی بیشتر در کنار گروه مالی خواهیم بود و بستری را برای حضور مدیران عامل شرکت‌های تابعه و ارتباط آن‌ها با ادارات داخلی بانک ایجاد خواهیم کرد.
سپس دکتر سید محسن فاضلیان عضو هیئت مدیره بانک مسکن هم با اشاره به عملکرد قابل تقدیر هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن، گفت: بانک همواره حامی گروه بوده و برای رفع مشکلات پیش روی آن، تلاش کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و عملکرد مناسب همه اجزای بانک، کشتی بانک مسکن درخشان‌تر از گذشته به ساحل خواهد رسید.
در ادامه علی کمالی عضو دیگر هیئت مدیره بانک مسکن با تشکر از عملکرد خوب گروه مالی، اظهار داشت: در عملکرد خود صرفه و صلاح گروه را در نظر بگیرید.
وی افزود: بانک مسکن در موردایجاد بانک زمین، به گروه مالی کمک خواهد کرد.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان