سرمایه گذاری مسکن جنوب بزودی در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می شود

مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن، در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ قبل از عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب گفت: شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن با 12 شرکت ساختمانی تابعه در 28 استان کشور حضور فعال داشته و عمده رسالت آن ساخت پروژه‌های مسکونی میان درآمدی است.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، دکترسعید شیرزادی افزود: در این بین شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب یکی از بزرگترین شرکت‌های زیرمجموعه بوده  که با تمرکز بر استان‌های هرمزگان، فارس، خوزستان، بوشهر و کرمان بیشترین حوزه جغرافیایی در کشور را از بین شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن به خود اختصاص داده است.
وی، ادامه داد: این شرکت در تاریخ 1399/06/16 در بازار دوم فرابورس پذیرش شد که در نهایت در 1400/01/15 با نماد ثجنوب و به عنوان دویست و چهل و یکمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ابران درج شد.
دکتر شیرزادی خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های عمده این شرکت، بهره‌مندی از ذخیره زمین قابل توجه با بهای تمام شده پایین و حضور در مناطق پر رونق به لحاظ معاملات مسکن است و از مزیت پروژه‌های خانه دوم در شهرهای توریست‌پذیر نیز برخوردار است که خود یک مزیت مهم  به جهت پایداری سودآوری در زمان‌های رکود بخش مسکن خواهد بود.
شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب با خالص ارزش روز دارایی‌های بیش از 2350 میلیارد تومان و سودآوری مناسب به زودی در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان