نمایشگاه کیش اینوکس محلی برای ایجاد ارزش افزوده مناسب بین فعالان بازارسرمایه

سید امین موسوی ترشیزی، متولد سال ۱368 است، وی دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک درمقطع کارشناسی، مدیریت بازرگانی مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی مهندسی مالی در مقطع دکترا است. موسوی ترشیزی، فعالیت خود در بازار سرمایه را از سال 93 آغاز کرده و هم اکنون مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک مسکن است. درکارنامه کاری او،مسئولیت‌هایی همچون مدیر سرمایه‌گذاری صندوق‌های درآمد ثابت، مختلط،سهامی و جسورانه ومدیریت عامل شرکت سرمایه‌گذاری و مشاوره در این حوزه هم به چشم می‌خورد. علاقه‌مندی اصلی وی بیشتر در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری است. به بهانه حضورشرکت کارگزاری بانک مسکن در نمایشگاه کیش اینوکس 2022 با سید امین موسوی ترشیزی به گفت و گو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید:

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، سید امین موسوی ترشیزی، متولد سال ۱368 است، وی دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک درمقطع کارشناسی، مدیریت بازرگانی مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی مهندسی مالی در مقطع دکترا است.
موسوی ترشیزی، فعالیت خود در بازار سرمایه را از سال 93 آغاز کرده و هم اکنون مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک مسکن است.
درکارنامه کاری او،مسئولیت‌هایی همچون مدیر سرمایه‌گذاری صندوق‌های درآمد ثابت، مختلط،سهامی و جسورانه ومدیریت عامل شرکت سرمایه‌گذاری و مشاوره در این حوزه هم به چشم می‌خورد.
علاقه‌مندی اصلی وی بیشتر در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری است.
به بهانه حضورشرکت کارگزاری بانک مسکن در نمایشگاه کیش اینوکس 2022 با سید امین موسوی ترشیزی به گفت و گو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید:
لطفا درباره فعالیت این شرکت بیشتر توضیح دهید.
شرکت کارگزاری بانک مسکن از جمله بزرگترین کارگزاری ها در بازار سرمایه ایران بوده که در زمینه بورس اوراق بهادار، بورس کالا، بورس انرژی، صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی به مشتریان خود ارائه خدمت می کند. همچنین مشتریان می توانند برای اخذ وام مسکن از طریق تسهیلات مسکن(تسه) به این کارگزاری مراجعه کنند.
شرکت کارگزاری بانک مسکن با ترکیبی از تخصص های مختلف در واحدهای عملیاتی خود در چند پروژه در حوزه عرضه محصولات در بورس کالا،مشاوره و عرضه شرکت ها در بورس اوراق بهادار و همچنین پذیره نویسی اوراق و شرکت ها وارد شده و در بزرگترین وظیفه خود به عنوان عضوکوچکی از بانک مسکن در زنجیره تأمین مالی و تهیه مواد اولیه از بورس کالا به جهت پیشبرد پروژه عظیم و ملّی طرح نهضت مسکن فعالیت می کند.

به نظر جنابعالی نمایشگاه  کیش اینوکس 2022 چه ظرفیت‌ هایی برای مجموعه های مختلف  سرمایه گذاری ایجاد کرد؟
نمایشگاه کیش اینوکس در میان اهالی بازار سرمایه و همچنین سایر شرکت ها و فعالین اقتصادی شناخته شده بوده  و فرصتی بسیار عالی برای ایجاد هم افزایی میان نهادهای مختلف بازار سرمایه و خارج از بازار سرمایه ایجاد کرده است. 
فعالین اقتصادی می توانند برای دریافت خدمات با کیفیت مالی ازجمله تأمین منابع مالی، مشاوره مالی، سرمایه گذاری عرضه کنندگان برترو خدمات مالی را به صورت یکجا در این رویداد ملاقات کرده وازخدمات آنها بهره مند شوند.
امروزه برندینگ از اهمیت بالایی برخوردار است و مجموعه های مختلف نیاز دارند که خدمات خود را به  مشتریان کنونی، بالقوه و آینده به خوبی معرفی کنند.
همچنین برگزاری این نمایشگاه ، این فرصت را فراهم می کندکه کارشناسان و مدیران به دور از دغدغه های همیشگی کسب و کار، به بحث و تبادل نظر پرداخته و برای پیشبرد اهداف و ایده های ناب خود تلاش کنند.
لازم به ذکر است که هم اندیشی صورت گرفته در حاشیه این نمایشگاه بین فعالین بازار سرمایه منجر به ارتقای کیفی خدمات می شود و در این بین، خلق محصولات مالی جدید مبتنی بر فناوری اطلاعات و دانش روز مالی دور از ذهن نیست .
برای حضور و ارتباط با دیگر مجموعه های حاضر در نمایشگاه کیش اینوکس 2022 چه فعالیتی انجام دادید؟
مجموعه کارگزاری بانک مسکن با حضور فعال در نمایشگاه کیش اینوکس به دنبال آن بود که علاوه بر معرفی خدمات خود به فعالین بخش های مختلف به بحث و تبادل نظر با سایر نهادها و فعالین بازار سرمایه پرداخته و با سیاست ایجاد هم افزایی، با استراتژی برد-برد برای خود و سایرین ارزش افزوده مناسبی ایجاد کند.
همچنین این مجموعه پذیرای نظرات و پیشنهادات سایر مجموعه ها برای ارتقای هرچه بیشتر جایگاه بازار سرمایه و نهادهای مالی در اکوسیستم اقتصادی کشور بود. 
کارگزاری بانک مسکن این نمایشگاه را فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر با نیاز روز صنایع و شرکت ها در بازار مالی می داند.
تبادل اطلاعات و نظرات صورت گرفته بین عرضه کنندگان و متقاضیان خدمت در بازار مالی منجر به درک بهتر و بیشتر فعالین بازار مالی و سرمایه از مسائل روز تولید و شرکت ها می شودکه این امر منجر به تطبیق بیشتر خدمات با نیاز واقعی بازار خواهد شد.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان