دکتر مهدی طحافچی: شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن در مسیر برندسازی حرکت کند

جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن منتهی به 1400/12/29 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، در این جلسه دکتر مهدی طحافچی با اشاره به زیان‌های وارده ناشی از محدودیت‌های همه‌گیری بیماری کرونا به صنعت گردشگری، اظهار داشت: انتظار می‌رود، تلاش برای جبران خسارات بیماری کرونا به عنوان اولویت شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن باعث رشد و توسعه قابل ملاحظه این شرکت شود.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن با اشاره به لزوم فعال شدن بخش تحقیق و توسعه شرکت افزود: یکی از برنامه‌هایی که تلاش جهادی مدیران شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن را می‌طلبد، برندسازی برای این شرکت است.
وی ادامه داد: با استفاده از نظرات خبرگان حوزه گردشگری ایده پردازی‌های جدید با توجه به نیاز جامعه در شرکت انجام شود.
در ادامه جلسه دکتر جواد جوان مجیدی گفت: لازم است شرکت برای بهبود فرآیندهای کسب و کار برنامه‌ریزی و تلاش مضاعفی انجام دهند.
عضو هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن افزود: شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن
برای افزایش جامعه مشتریان خود می‌تواند با سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری وارد مذاکره شود.
وی با اشاره به نگاه حمایتی بانک مسکن نسبت به شرکت‌های تابعه اظهار داشت: هدف از حضور نمایندگان بانک در جلسات ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه کمک به حل مشکلات پیش روی شرکت‌هاست.
دکتر جوان مجیدی ادامه داد: یکی از مطالبات گروه مالی از شرکت‌های تابعه برگزاری دقیق کمیته‌های حاکمیت شرکتی است.
سپس حمیدرضا عبدالملکی مدیرعامل شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن به ارائه گزارش عملکرد سه ماهه شرکت پرداخت.
در پایان این جلسه از زحمات غلامرضا قوسی به عنوان عضو سابق هیئت مدیره شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن تقدیر شد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان