دکتر جواهری: نگه داشت صحیح سیستم مدیریت کیفیت، گامی بلند در رسیدن به اهداف کلان گروه

گروه مالی بانک مسکن موفق به تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ در زمینه سیستم مدیریت کیفیت گردید.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن در راستای استقرار سیستم مدیریت کیفیت و با هدف بهبود و استمرار کیفیت در خدمات، افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات منطبق با نیازهای ذینفعان، گروه مالی بانک مسکن موفق به تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ از شرکت TUV Intercert  آلمان شد.
 دکتر جواهری رئیس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن در جلسه اختتامیه ممیزی با اشاره به ضرورت اهمیت بالای استاندارد ایزو خاطرنشان کرد: تمدید این گواهینامه به منزله این است که زمان، ثروت، دانش‌فنی و منابع داخلی گروه به درستی صرف می‌شوند.
وی ادامه داد: مهمترین دلیل برای تمدید گواهینامه ایزو استانداردسازی است. به طور کلی گروه در نتیجه این استانداردسازی مزایای فناوری، اقتصادی و اجتماعی غیر قابل انکاری را تجربه می‌کند.
دکتر جواهری افزود: مهمتر از دریافت گواهینامه ایزو، نگهداشت و عمل به استانداردهای آن است که در گروه مالی بانک مسکن این مهم دنبال می‌شود.
در در ادامه این جلسه سر ممیز رسمی شرکت TUV Intercert آلمان، دکتر محمد خانی ضمن‌ قرائت گزارش نهایی ممیزی، با تشکر از حمایت‌های مدیریت ارشد گروه و تیم پروژه سیستم مدیریت کیفیت و همچنین تحسین مدیران و پرسنل گروه مالی بانک مسکن به واسطه اقدامات بسیار خوب صورت گرفته در سال 1400 اظهار داشت: هدف از اجرا و پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت، بهبود عملکرد و افزایش ارزش افزوده می‌باشد که این مهم در جریان ممیزی گروه به وضوح قابل مشاهده می‌باشد.
خاطرنشان می‌سازد گروه مالی بانک مسکن با حمایت‌های مدیریت ارشد و با همت و کوشش مستمر تمامی کارکنان در حالی موفق به تمدید این گواهینامه معتبر بین المللی شده است که هیچگونه عدم انطباقی در جریان ممیزی مراقبتی دوره اول سیستم مدیریت کیفیت گروه در سال 1400 مشاهده و‌ ثبت نگردید.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان