دکتر جواهری: گروه مالی بانک مسکن در سال 1401 در راستای تامین 210 هزار واحد مسکونی بازوی اجرایی بانک مسکن خواهد بود.

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی بانک مسکن منتهی به 1400/09/30 برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مالی بانک مسکن مطابق با تشریفات قانونی و با حضور 100 درصد سهامداران، عضو محترم هیئت مدیره بانک مسکن و نماینده حسابرس مستقل و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، موضوعات مختلفی نظیر گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع  گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1400/09/30 و سایر موارد در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.
دکتر محمدرضا جواهری، مدیرعامل گروه مالی با اشاره به حضور دکتر عسگرپور در مجمع گروه مالی ابراز امیدواری کرد که حمایت‌های ایشان راهگشای مشکلات پیش‌روی گروه و شرکت‌های تابعه باشد و سپس به ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن در ابعاد مختلف معرفی شرکت و ساختار قانونی شرکت‌های تابعه، اقدامات انجام شده در حوزه‌های راهبری شرکت‌ها، تعامل و هم‌افزایی با بانک و شرکت‌های تابعه، کنترل و نظارت، نوآوری و ابداعات، سرمایه‌گذاری، فنی و مهندسی و همچنین عملکرد مالی پرداخت.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن تاکید کرد: فعالیت پروژه‌های عمرانی شرکت‌های تابعه گروه عمدتاً با موانع و مشکلاتی روبرو بود که با تدبیر هیئت مدیره گروه و ایجاد حوزه فنی و مهندسی، بخش اعظمی از این مشکلات رفع و مدیریت شده است.
دکتر جواهری با اشاره به تاسیس مرکز نوآوری گروه ادامه داد: در سال 1400 با تاسیس مرکز نوآوری و شکوفایی در گروه مالی بانک مسکن به سمت تولید دانش‌بنیان در حوزه ساخت و ساز حرکت کردیم که در این راستا یکی از سیاست‌های اصلی گروه بر پایه صنعتی‌سازی ساختمان استوار است.
وی خاطرنشان کرد: در سال 1401 تدوین سند راهبردی گروه به منظور شفافیت استراتژی گروه در حوزه ارکان جهت‌ساز، راهبرد سبد کسب و کار و راهبرد سرپرستی در دستور کار قرار دارد.
مدیر عامل گروه مالی بانک مسکن افزود: یکی از برنامه‌های گروه در سال مالی 1401 ایفای نقش به عنوان بازوی اجرایی بانک مسکن برای کارسازی 210 هزار واحد مسکن تامین مالی شده توسط بانک مسکن است.
وی گفت: گروه مالی بانک مسکن برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اجرای محور هشتم دستورالعمل ابلاغی وزیر محترم در خصوص شفاف‌سازی در صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه را نیز در دستور کار دارد.
در ادامه دکتر عسکرپور عضو هیئت مدیره بانک مسکن با اشاره به واگذاری پروژه‌های شرکت‌های تابعه به پیمانکاران گفت: در واگذاری پروژه‌ها به خصوص پروژه‌های مربوط به شرکت بالاست، اهلیت طرف مقابل باید مد نظر قرار گیرد و ضروری است در این راستا هماهنگی‌های لازم با وزارت محترم راه و شهرسازی صورت گیرد.
وی با اشاره به ماده 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در خصوص تعیین تکلیف شرکت‌های با فعالیت غیربانکی اظهار کرد: لازم است نظر مراجع بازرسی و قانونی اخذ و برنامه‌ای برای اجرای این قانون در خصوص شرکت‌های مشمول این قانون تدوین شود.
دکتر عسکرپور تدوین منشور نحوه انتخاب پیمانکاران را یکی از نیازهای اساسی گروه مالی برشمرد و در پایان خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره و مدیران بانک برای همکاری بیشتر و حضور در جلسات تخصصی آمادگی دارند.
در پایان دکتر جواد جوان مجیدی که به عنوان رییس مجمع، مدیریت جلسه را برعهده داشت، ضمن تشکر از حضور دکتر عسگرپور، نماینده سازمان بورس و حسابرسان، از زحمات مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن در سال مالی گذشته تقدیر نمود.
وی با اشاره به نقش حمایت‌گر بانک مسکن اظهار کرد: همواره نگاه مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره بانک مسکن به گروه مالی و شرکت‌های تابعه حمایتی بوده و در مسائل و مشکلات یاری‌گر ما بوده‌اند.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان