دکتر جواهری: تمرکز گروه مالی بانک مسکن بر افزایش سوددهی شرکت‌های تابعه است

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن منتهی به 1400/09/30 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن مطابق با تشریفات قانونی و با حضور اکثریت سهامداران و نماینده حسابرس مستقل برگزار شد.
در ادامه پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1400/09/30، مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.
سپس حمیدرضا عبدالملکی مدیرعامل شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن به ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره به مجمع عمومی پرداخت و به سوالات سهامداران پاسخ مقتضی داد.
در پایان دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن ضمن تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، با اشاره به اینکه این شرکت دارای پتانسیل‌های بالایی برای کارایی مناسب‌تر است اظهار کرد: تمرکز گروه مالی بانک مسکن بر افزایش سوددهی شرکت‌های تابعه در کنار خلق ثروت برای سهامداران و ارائه خدمات بهتر برای مشتریان آن‌هاست.
وی افزود: شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن باید در راستای عمل به سیاست‌های بانک مسکن و گروه مالی، با سازماندهی و انسجام‌بخشی مناسب، اهداف تعیین شده را محقق کند.

باشگاه مخاطبان