دکتر جواهری: مهمترین اصل برای شرکت‌های تابعه ارتقا سطح کیفی خدمات باشد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارگزاری بانک مسکن منتهی به 1400/06/31 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارگزاری بانک مسکن مطابق با تشریفات قانونی و با حضور نماینده سازمان بورس و حسابرس مستقل و 100 درصد سهامداران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر جواهری با اشاره به فعالیت قابل قبول شرکت کارگزاری بانک مسکن در سنوات گذشته اظهار کرد: برای بهبود عملکرد این شرکت گروه مالی بانک مسکن حمایت‌های لازم را خواهد کرد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن ادامه داد: تاسیس باشگاه مشتریان در شرکت کارگزاری یک کار ارزنده و قابل تقدیر است که در راستای سیاست‌های مشتری‌مداری باید گسترش یابد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شرکت کارگزاری بانک مسکن یادآور شد: تأسیس صندوق اختصاصی بازارگردانی می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف شرکت تاثیر قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.
دکتر جواهری خاطرنشان کرد: افتتاح شعب جدید در دستور کار شرکت کارگزاری قرار گیرد؛ البته در این بحث باید کیفیت خدمات شعبات و پرهیز از صرف هزینه‌های اضافه مدنظر قرار گیرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با موافقت بانک مرکزی و اخذ مجوزهای لازم افزایش سرمایه شرکت کارگزاری بانک مسکن تحقق یابد.
در ادامه پس از استماع گزارش هیئت مدیره، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1400/06/31، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی 1400، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1401، تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره و سایر مواردی که تصمیم‌گیری راجع به آن‌ها در صلاحیت مجمع عمومی عادی است، صورت گرفت.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان