دکتر جواهری: استفاده از فناوری‌های روز دنیا در اولویت گروه مالی بانک مسکن قرار دارد

مدیرعامل بانک و مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن از نمایشگاه تراکنش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، در این بازدید دکتر محمود شایان گفت: شرکت ناواکو یکی از شرکت‌های برند و مطرح در بخش سیستم مالی کشور است و امروز ۲ ابزار جدید تحت عنوان ناپ و اُبانک از این شرکت رونمایی شد.
مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: بر اساس این دو ابزاری که رونمایی شد، می‌توان خدمات مضاعفی را به مشتریان به صورت اینترنتی ارائه داد و نیازی به مراجعه حضوری آنان به شعب بانک مسکن نیست.
دکتر شایان تاکید کرد: یکی از اقدامات ویژه و بسیار خوبی که از طریق این دو ابزار جدید انجام می‌شود، بحث احراز هویت است و از این به بعد امکان احراز هویت مشتریان بانک مسکن به صورت اینترنتی وجود دارد. همچنین این امکان برای مشتریان بانک مسکن به وجود می‌آید که بدون مراجعه به شعب بانک هم اقدام به افتتاح حساب کنند و هم از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.
در ادامه دکتر جواهری با اشاره به توانمندی‌های کم‌نظیر شرکت ناواکو اظهار کرد: این شرکت در طول سنوات گذشته با رویکرد حل مسئله در حوزه فناوری‌های مالی عمل کرده است که این امر شرکت ناواکو را به برند قابل اعتماد در بازار تبدیل کرده است.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن ادامه داد: هدف‌گذاری گروه مالی در جهت بکارگیری فناوری‌های نوین و بروز دنیا، ورود به حوزه صنعتی سازی ساختمان است که در این راستا شرکت ناواکو می‌تواند مثمر ثمر باشد.
وی افزود: دو فناوری جدید تحت عنوان ناپ و ٱبانک که توسط مدیرعامل محترم بانک رونمایی شد یکی دیگر از خدمات شایسته شرکت ناواکو است که در راستای بهبود خدمات تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان