دکتر جواهری: گروه مالی بانک مسکن حامی شرکت‌های تابعه در راستای تحقق اهداف آنان است

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تامین سرمایه بانک مسکن منتهی به 1400/06/31برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تامین سرمایه بانک مسکن با حضور 100 درصد سهامداران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر جواهری با اشاره به نقش حمایتی گروه مالی بیان کرد: گروه مالی بانک مسکن در راستای افزایش توانمندی شرکت‌های تابعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: شرکت تامین سرمایه بانک مسکن اولین و تنها تامین سرمایه تخصصی در صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی کشور است که در سنوات گذشته عملکرد قابل قبولی را ارائه داده است.
وی ابراز امیدواری شرکت تامین سرمایه بانک مسکن با تلاش بیش از پیش مقدمات تحقق اهداف این شرکت و گروه مالی را فراهم کنند.
در ادامه پس از استماع گزارش هیئت مدیره، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به 1400/06/31، اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی 1400، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1401، تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های شرکت، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره و سایر مواردی که تصمیم‌گیری راجع به آن‌ها در صلاحیت مجمع عمومی عادی است، صورت گرفت. گفتنی است مجمع عمومی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن بر اساس تشریفات قانونی با حضور نماینده سازمان بورس، حسابرس مستقل و 100 درصد سهامداران برگزار شد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان