دکتر جواهری: گروه مالی بانک مسکن با سرعت در ریل قانون جهش تولید مسکن حرکت خواهد کرد

سرپرست حوزه برنامه‌ریزی و امور شرکت‌های گروه مالی بانک مسکن معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، آیین معارفه سرپرست حوزه برنامه‌ریزی و امور شرکت‌ها با حضور دکتر جواهری برگزار شد.
در این جلسه دکتر جواهری با اشاره به جایگاه حساس مدیریت برنامه‌ریزی و امور شرکت‌ها خاطر نشان کرد: گروه مالی بانک مسکن دارای شرکت­‌های توانمند در حوزه ساخت مسکن است که می‌­توان با برنامه‌­ریزی و مدیریت صحیح، بهره‌­وری آن‌ها را افزایش داد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: مسئله مسکن با توجه به تصویب قانون جهش تولید مسکن اولویت اصلی کشور است که در این راستا گروه مالی تمام توان خود را برای تحقق این قانون بکار گرفته است.
وی ادامه داد: چشم‌­انداز چهارسال آینده گروه مالی بانک مسکن بر پایه فعالیت جهادی برای ساخت بخش قابل توجهی از چهار میلیون مسکن در چهار سال است که در این زمینه همه شرکت‌های تابعه گروه مالی به عنوان اعضای یک خانواده بایستی از تمام ظرفیت‌های خود بهره کامل را ببرند.
دکتر جواهری به اشاره به سوابق مثبت دکتر مالکی تاکید کرد: فعالیت‌های خوب و قابل دفاعی در زمان مدیریت دکتر اسکندری صورت گرفته است که با حضور دکتر مالکی امیدواریم مسائل با سرعت و دقت بیشتری دنبال شود.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی مدون و مشخص برای پایش شرکت‌های تابعه در قالب تخصص‌های مربوط به هر شرکت می‌تواند منجر به تدوین مدل‌ها و شاخص‌های جدید ارزیابی شود که این امر گروه مالی را در رسیدن به اهداف تعیین شده بیش از پیش یاری خواهد کرد.
در ادامه دکتر مالکی با اشاره به سوابق مدیریتی گذشته خود به ارائه راهکارها و برنامه‌‌های پیش‌رو در حوزه مدیریت برنامه‌ریزی و امور شرکت‌های گروه مالی بانک مسکن پرداخت.
درپایان دکتر حمیدرضا مالکی به عنوان سرپرست حوزه برنامه‌ریزی و امور شرکت‌های گروه مالی بانک مسکن معارفه شد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان