printlogo


حضور شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و واسپاری آباد مسکن در پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات
حضور شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و واسپاری آباد مسکن در پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات
کد خبر: 37
شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و واسپاری آباد مسکن در پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات حضور یافته اند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن، شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و واسپاری آباد مسکن در پنجمین نمایشگاه املاک و مستغلات که سوم لغایت ششم بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، حضور یافته اند.
شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و واسپاری آباد مسکن در پنجمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات حضور یافته اند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن، شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و واسپاری آباد مسکن در پنجمین نمایشگاه املاک و مستغلات که سوم لغایت ششم بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، حضور یافته اند.
این دو شرکت، با هدف معرفی خدمات و محصولات نوین خود، برقراری ارتباط بیشتر با فعالان این حوزه، بازاریابی و فروش پروژه های خود و تبادل نظر در زمینه مشارکت‌های بین المللی در این رویداد بین المللی شرکت دارد.
علاقه مندان جهت بازدید از غرفه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و واسپاری آباد مسکن، می‌توانند در تاریخ یاد شده از ساعات 9 تا 17 به سالن 5 مراجعه نمایند.
نمایشگاه املاک و مستغلات که با حضور و مشارکت شرکت‌های مختلف ساختمانی، انبوه سازان، تعاونی های مسکن، مشاوران مسکن و طراحان و مهندسان برگزار می‌شود، در سه دوره برگزاری خود سعی کرده است تا جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی در زمینه های انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده و نوین ترین سیستم‌های ساخت و ساز را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد. این اطلاعات محمل خوبی برای ارشاد، مشاوره و راهنمایی مردم است. این یک گام مثبت در جهت فرهنگسازی و ارائه الگوی مطلوب زندگی ایرانی است.
شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان زیر مجموعه شرکت گروه مالی بانک مسکن، یک شرکت هلدینگ ساختمانی می باشد که دارای شرکت های تابعه مختلف با تقسیم بندی منطقه ای در سراسر کشور می باشد و در حوزه ساخت و ساز و فروش مشغول به فعالیت است.
گفتنی است شرکت واسپاری آباد مسکن نیز از شرکت های تابعه گروه مالی می باشد و در حوزه لیزینگ مسکن فعالیت دارد.
لازم به ذکر است شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن از شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن نیز در این رویداد به عنوان نماینده شرکت خارجی ریموندی که در زمینه تاورکرین یا جرثقیل برجی فعالیت می کند حاضر می باشد.
 



لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/37