printlogo


دکتر جواهری: شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، جهش تولید مسکن را از شهرستان‌ها شروع کند
دکتر جواهری: شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، جهش تولید مسکن را از شهرستان‌ها شروع کند
کد خبر: 293
جلسه ارزیابی عملکرد 6 ماهه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، جلسه ارزیابی عملکرد 6 ماهه شرکت گروه سرمایه‌­گذاری مسکن با حضور دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه دکتر جواهری با اشاره به انتظار ویژه گروه مالی از شرکت سرمایه­‌گذاری مسکن در حوزه ساخت و تحویل به موقع مسکن به مردم اظهار کرد: شرکت گروه سرمایه­‌گذاری، دارای شرکت­‌های متعدد و توانمند ساختمانی است که می‌­تواند در راستای تحقق شعار ساخت یک میلیون مسکن در سال تاثیرگذار باشد.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: شرکت گروه سرمایه‌­گذاری باید خود را متعهد به شروع، اجرا و اتمام پروژه‌­های با کیفیت بداند و همه ظرفیت­‌های خود و شرکت­‌های زیرمجموعه را به کار گیرد تا بتواند در موعد مقرر با تحویل پروژه‌­ها، رفاه و آرامش را به زندگی مردم بازگرداند.
وی با تشریح قانون جهش تولید مسکن افزود: یکی از اولویت­‌های گروه مالی بانک مسکن، گسترش حوزه فعالیت به همه استان­‌هاست؛ و این ماموریت مهم شرکت­‌های زیرمجموعه است که با حضور و شروع پروژه­‌ها در استان‌­های مختلف، زمینه تحقق شعار دولت را فراهم کنند.
دکتر جواهری با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی­‌ها و مانع‌­زدایی­‌ها که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است؛ افزود: در فرصت باقی مانده از سال 1400 باید تلاش کنیم تا در زمینه ساخت مسکن به یک جهش بزرگ هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ کمیت برسیم.
  در پایان این جلسه یاسر امامی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه­‌گذاری مسکن به ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه پرداخت.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/293