printlogo


دکتر جواهری: خدمت جهادی سرلوحه گروه مالی بانک مسکن برای خدمت به مردم است
دکتر جواهری: خدمت جهادی سرلوحه گروه مالی بانک مسکن برای خدمت به مردم است
کد خبر: 276
نشست ارزیابی عملکرد شرکت تامین سرمایه با حضور مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، جلسه ارزیابی عملکرد 9 ماهه شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن با حضور دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.
در این نشست دکتر جواهری با اشاره به عملکرد و برنامه‌های آتی شرکت تأمین سرمایه اظهار کرد: گروه مالی همواره خود را متعهد به حمایت از شرکت­‌های تابعه می­‌داند و در این راستا تلاش کرده است در تمام جوانب از شرکت تامین سرمایه نیز حمایت کند.
وی ادامه داد: شرکت تامین سرمایه با عملکرد مناسب خود در بازه 9 ماهه گذشته گروه مالی را در رسیدن به اهداف خود یاری کرده است
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن ادامه داد: با توجه به سیاست‌­های دولت در حوزه مسکن، گروه مالی خود را ملزم می­‌داند تا در این راستا فعالیت جهادی داشته باشد.
دکتر جواهری افزود: شرکت تامین سرمایه مسکن باید با برنامه­‌ریزی دقیق و مدون، نقش محوری و تاثیرگذار در این عرصه ایفا کند.
در ادامه دکتر اسدی مدیرعامل شرکت تامین سرمایه با بیان اینکه نقش حمایتی گروه مالی بانک مسکن بسیار مهم و کلیدی است اظهار امیدواری کرد: شرکت تامین سرمایه از حداکثر توان خود در پروژه‌های گروه مالی و شرکت­‌های تابعه استفاده خواهد کرد.
در پایان عملکرد نه ماهه شرکت تامین سرمایه از دو منظر عملیاتی و مالی مورد ارزیابی قرار گرفت؛ که براین اساس شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن در نه ماهه سال مالی جاری موفق به پیشی گرفتن از بودجه مالی پیش‏بینی شده خود شده است. این شرکت با رشد 112 درصدی در درآمدهای عملیاتی نسبت به سال گذشته توانسته است رشد 118 درصدی در سود خالص را نسبت به سال گذشته تجربه کند؛ که در ادامه پیشنهادهایی برای بالا بردن کیفیت سود شرکت از سوی مدیران گروه مالی به شرکت تأمین سرمایه داده شد تا بتوانند سود شرکت را استمرار ببخشند.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/276