printlogo


بازدید مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن از پروژه‌های «پردیس المپیک» و «آبشار»
بازدید مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن از پروژه‌های «پردیس المپیک» و «آبشار»
کد خبر: 254
مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن همراه با مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از دو پروژه بلند مرتبه آبشار و پردیس المپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، دکتر «محمدرضا جواهری‌تفتی» مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن و دکتر «جواد جوان‌مجیدی» رییس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن به همراه دکتر «یاسر امامی» مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن عصر روز یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور در محل دو پروژه بلند مرتبه پردیس المپیک و آبشار، از این پروژه‌ها دیدن کرده و در روند آماده‌سازی و تحویل واحدهای این پروژه‌ها به خریداران قرار گرفتند.
در این بازدیدها، «محمد بهرامی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس و «وحید اسحقی» مدیرعامل شرکت سامان‌گستران به عنوان سازندگان این دو پروژه، دکتر جواهری‌تفتی، دکتر جوان‌مجیدی و دکتر امامی را همراهی کرده و توضیحات لازم را ارایه کردند.
مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره گروه مالی بانک مسکن نیز در جریان این بازدیدها با تاکید بر انجام سریع‌تر به تعهدات شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، نقطه‌نظرات خود برای حل مسایل و مشکلات پیش روی این دو پروژه را بیان کردند.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/254