printlogo


با حضور مدیرعامل بانک، مدیرعامل جدید گروه مالی بانک مسکن معرفی شد
با حضور مدیرعامل بانک، مدیرعامل جدید گروه مالی بانک مسکن معرفی شد
کد خبر: 251
مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید گروه مالی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران زیرمجموعه این شرکت برگزار شد
به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن در این مراسم دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن ضمن تقدیر از زحمات مصطفی ازگلی مدیرعامل سابق گروه مالی بانک مسکن بیان کرد: سال گذشته، سالی استثنایی برای تمامی بازارهای مالی از جمله بخش مسکن بود.
مدیرعامل بانک اظهار کرد: با توجه به فراز و نشیب‌هایی که در بازارهای مختلف وجود دارد، دکتر محمدرضا جواهری تفتی و تمامی کارکنان گروه مالی بانک مسکن، کار سختی را در پیش دارند اما با برنامه‌ریزی دقیق امکان نیل به تمامی اهداف وجود خواهد داشت.
دکتر شایان بیان کرد: با توجه به این که کارها در مجموعه گروه مالی به خوبی و به‌ صورت سیستماتیک انجام می‌شد و موفقیت‌های شرکت نشان از تلاش خوب مجموعه گروه مالی دارد.
وی افزود: با توجه به خصوصیات مثبت آقای مصطفی ازگلی، همیشه از او به نیکی یاد خواهد شد و از زحمات، تلاش، صداقت، درستکاری و پاک دستی وی تقدیر می‌شود.
مدیرعامل بانک با اشاره به علم، دانش و تجربه دکتر محمدرضا جواهری تفتی گفت: امیدوارم دکتر جواهری تفتی نیز در ادامه این راه موفق باشند. وی سال‌های پیش رو را سال‌های سختی دانست و اظهار کرد: امیدوارم طی این سال‌ها بازار سرمایه بتواند در کنار مجموعه‌های اقتصادی به خوبی ایفای نقش کند.
دکتر شایان اظهار امیدواری کرد در سال جاری، فضای آرام کسب‌ و کار و ایجاد اشتغال در جامعه رونق یابد و مشکلات اقتصادی از بین برود.
وی گفت: بسیاری از صنایع به بخش مسکن وابسته هستند و در صورت تحرک این بخش، نقدینگی سرگردان جامعه به این سمت گرایش یافته و رکود کاهش می‌یابد.
مدیرعامل بانک بیان کرد: مجلس، شبکه بانکی کشور را مکلف کرده است که ۳۶۰ هزار میلیارد تومان از بودجه را در بخش تولید مسکن به کار گیرد و این کار از نظر من کار سخت اما امکان‌پذیر است.
وی افزود: در صورت ایجاد مطلوبیت در بخش مسکن و حرکت هدفمند در این بازار، امکان جذب سرمایه‌های سرگردان در این بخش وجود دارد.
مدیرعامل بانک با اشاره به اجرای طرح تغییرات در ساختار شرکت و ایجاد معاونت‌های مختلف بیان کرد: این طرح تاکنون نیمه‌ تمام مانده و از دکتر جواهری تفتی می‌خواهم که به این روند سرعت بیشتری ببخشد. وی همچنین فعالیت ها و تلاش های بیشتر شرکت های زیرمجموعه گروه مالی را خواستار شد.
دکتر شایان فعالیت بیشتر صرافی بانک را خواستار شد و گفت: با توجه به این که نام بانک مسکن شناخته شده و مورد اعتماد است و با توجه به امکان رفع تحریم از بانک مسکن،، فعالیت صرافی بانک باید بیشتر و سودآورتر شود.
وی در ادامه با اشاره به لزوم تحول بانکداری دیجیتال اظهار کرد: انتظار داریم که شرکت ناواکو به سمت سودآوری حرکت کرده و در این راستا تنها متکی به بانک نباشد و برای ورود به بازارهای جدید آماده شود.
دکتر شایان با اشاره به فعالیت‌های شرکت عمرانی مسکن‌گستر گفت: چندی پیش بانک مرکزی پول سپرده‌ گذاران املاک شرکت‌های تعاونی کاسپین و فرشتگان را پرداخت کرد و اخیراً مقرر کرده است که این املاک به بانک مسکن واگذار شود تا در صورت امکان به فروش برسد.
وی افزود: مقررشده منابع مالی ناشی از فروش این املاک پس از ۴ سال به بانک مرکزی بازگردانده شود و در صورت عدم فروش این املاک، این مهلت تا ۴ سال دیگر نیز قابل تمدید است و این امر فرصت خوبی را برای بانک ایجاد خواهد کرد تا از این منابع به نحو احسن استفاده کند.
در ادامه این مراسم محمدحسن علمداری عضو هیئت مدیره بانک مسکن با آرزوی توفیق و سلامتی برای مهندس ازگلی بیان کرد: وی همواره تعامل خوبی با بانک داشته و بارها در حل مسائل و مشکلات بانک راهگشا بوده است که این امر جای تشکر و قدردانی دارد. وی افزود: با توجه به توان اجرایی و سابقه کاری دکتر جواهری تفتی، امیدوارم حضور وی در گروه مالی منشأ خیر و برکت باشد.
علمداری اظهار امیدواری کرد حضور دکتر جواهری تفتی در گروه مالی باعث تعامل بیشتر این شرکت با بانک شده و هم‌افزایی بیشتری ایجاد کند و اعتلای نام بانک را در پی داشته باشد.
در ادامه این مراسم مصطفی ازگلی مدیرعامل سابق گروه مالی از حمایت‌های مدیرعامل و مدیران ارشد بانک تشکر و قدردانی کرد و موفقیت‌های شرکت را مرهون این حمایت‌ها خواند.
وی افزود: همچنین از مدیرعامل شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی و مدیران ارشد این شرکت که طی این سال‌ها برای اعتلای نام نیک بانک در جامعه اقتصادی زحمت کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم.
مصطفی ازگلی در ادامه ورود شرکت به باشگاه هزارمیلیاردی‌ها برای اولین بار طی سال ۹۹ را از جمله موفقیت‌ها دانست و گفت: در سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان سود را شاهد بودیم که امیدوارم این موفقیت‌ها برای سال‌های آتی ادامه داشته باشد.
وی شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی را شامل دو دسته خواند و بیان کرد: بخشی از این شرکت‌ها در بخش مالی فعال بوده و مکمل زنجیره ارزش بانک هستند و بخش دیگری از شرکت‌ها در فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌ و ساز فعالیت می‌کنند.
مصطفی ازگلی فعالیت هر دو مجموعه شرکت را در راستای اساسنامه وظایف بانک دانست و اظهار کرد: رمز موفقیت این مجموعه طی سال‌های اخیر، خودداری از انجام فعالیت‌های غیرمرتبط بوده است و امیدوارم این امر طی سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.
در ادامه این نشست دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل گروه مالی شرایط اقتصادی جامعه در سال جاری را مهم دانست و گفت: مدیران شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی باید با تلاش مضاعف درصدد جبران مشکلات اقتصادی باشند. وی با تشکر از مدیرعامل بانک اظهار کرد: وظیفه خطیری به من محول شده و امیدوارم بتوانم هم‌ راستا با سیاست‌های بانک فعالیت شرکت را راهبری کنم.
در پایان با اهدای هدایایی از زحمات مصطفی ازگلی قدردانی شد.
لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/251