printlogo


حضور دو شرکت بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی
حضور دو شرکت بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی
کد خبر: 194
دو شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن (بالاست) و تأمین سرمایه بانک مسکن در ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی حضور یافتند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، دو شرکت بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن در ششمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته که از 29 خرداد تا 1 تیر ماه برگزار شد، حضور یافتند.

شرکت بالاست که با هدف ایجاد فرصت مذاکرات مستقیم تجاری با نهادهای دولتی و بخش خصوصی در این نمایشگاه حضور یافته بود، ششمین حضور خود را در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید، شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن نیز با رویکرد مالی و در نقش تسریع کننده در فرآیند کسب و کارهای تخصصی این حوزه، نخستین حضور خود را در نمایشگاه مذکور تجربه کرد. این شرکت در مراسم افتتاحیه، با حضور وزیر راه و شهر‌سازی، قرارداد تأمین مالی خرید لوکوموتیو به ارزش 1/050 میلیارد ریال برای بخش خصوصی منعقد نمود.

لازم به ذکر است، در نخستین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، اعضای هیئت مدیره و مدیران گروه مالی بانک مسکن، ضمن بازدید از غرفه‌های شرکت‌های بالاست و تأمین سرمایه بانک مسکن، با مدیران و کارشناسان این دو مجموعه در خصوص کیفیت برگزاری نمایشگاه، امور جاری و برنامه‌های آتی شرکت خود در سطح مدیریت ارشد، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی و با حضور راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مترو تهران و کلانشهرها، شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی و حمل و نقل ریلی، تولیدکنندگان و صنعتگران و شرکت های سرمایه گذار در این حوزه در فضایی بالغ بر 30 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

شرکت بالاست از شرکت های تابعه گروه مالی بانک مسکن و یکی از معتبرترین شرکت های پیمانکاری کشور می باشد که در حوزه های عمرانی، ساختمانی، راه سازی و توسعه زیرساخت ها، اجرای انواع پروژه های زیربنایی و حمل و نقل ریلی و تولید بالاست فعالیت دارد.

گفتنی است شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن نیز به عنوان اولین و تنها شرکت تأمین سرمایه تخصصی در زمینه مسکن و شهرسازی از شرکت های تابعه گروه مالی بانک مسکن می باشد که حوزه فعالیت اصلی این شرکت صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی می باشد و تاکنون همکاری های خوبی با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه تأمین سرمایه در این حوزه داشته است.

لینک مطلب: http://bmfgroup.ir/News/item/194