برگزاری نشست کارآفرینی با موضوع استارتاپ های خدمات فرودگاهی

چهارمین نشست از سری نشست های هم اندیشی و معرفی فرصت های کارآفرینی برای استارتاپ ها، توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن برگزار شد.

چهارمین نشست از سری نشست های هم اندیشی و معرفی فرصت های کارآفرینی برای استارتاپ ها، توسط شرکت کارآفرینی بانک مسکن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن، در این نشست در ابتدا مهندس سید محمدرضا فاضل زاده معاون دفتر شهر الکترونیکی فرودگاه امام خمینی به بررسی ترافیک هوایی بین المللی در آسمان ایران بعد از برجام، جایگاه فرودگاه امام در منطقه در سال 2016، موقعیت شهر فرودگاهی امام خمینی در شبکه حمل و نقل هوایی و جاده ای، موقعیت مکانی شهر فرودگاهی امام خمینی و راه های دسترسی به آن از طریق مترو و جاده ای و به عملکرد فرودگاه امام خمینی به اختصار پرداخت.
در ادامه اقتصاد شهر فرودگاهی امام خمینی در سال 2016، طرح جامع بازنگری شهر فرودگاهی و قراردادهای مربوط به شهر فرودگاهی در راستای پیشرفت روز افزون این طرح را تشریح کرد.
بنابر این گزارش، مهندس سینا مختاری، کارشناس دفتر توسعه و برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی، به ارائه ای در خصوص خدمات فرودگاهی و استارتاپ هایی که در دنیا در راستای خدمات فرودگاهی مشغول به کار هستند، پرداخت.
آخرین سخنران و ارائه دهنده این برنامه ، مهندس فرزاد نوروزی فرد کارآفرین خدمات فرودگاهی بود که  در خصوص نحوه کار استارتاپ های فرودگاهی و خدمات مختلف آن ها توضیح داد.
در پایان پنل تخصصی با حضور سخرانان مراسم و دکتر طهرانی عضو هیئت علمی دانشگاه خاتم برگزار شد و به سوالات حضار در خصوص خدمات فرودگاهی پاسخ داده شد.
لازم به ذکر است شرکت کارآفرینی بانک مسکن از شرکت های تازه تأسیس می باشد که مأموریت اصلی آن ایجاد فرصت های کارآفرینی و تسهیل کار استارت آپ ها در حوزه شهرسازی و حمل و نقل می باشد و بستر مناسبی را برای صاحبان ایده و اندیشه در این حوزه آماده نموده است.

 









 

گالری عکس

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان