دکتر جواهری: شرکت بالاست در حوزه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز ریلی کشور سرآمد است

جلسه ارزیابی عملکرد سه ماهه شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن (بالاست) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، جلسه ارزیا‌بی عملکرد سه ماهه شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه­‌آهن (بالاست) با حضور دکتر جواهری مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.
 
دکتر جواهری با اشاره به توانایی‌­های شرکت بالاست در حوزه ریلی خاطرنشان کرد: این شرکت با مشارکت در در پروژه­‌های بزرگ و ملی نقش بسزایی در عمران و آبادانی کشور داشته است به همین دلیل انتظار داریم با حضور در پروژه‌­های جدید حوزه خدمات خود را گسترده‌­تر کند.
مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن افزود: فعالیت در زمینه معدن و تولید بالاست یکی دیگر از حوزه‌­های بسیار خوب و جذاب این شرکت است که می‌­تواند با برنامه­‌ریزی دقیق سود مناسبی را از این محل کسب نماید.
وی ادامه داد: گروه مالی بانک مسکن همواره پشتیبان شرکت بالاست است و برای رسیدن این شرکت به اهداف مقرر شده از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.
دکتر جواهری افزود: شرکت بالاست در حوزه تامین زیرساخت­‌های ریلی کشور پیشرو و سرآمد است که در این راستا، گروه مالی بانک مسکن جهت افزایش توانمندی‌­های این شرکت حمایت­‌های لازم را انجام خواهد داد.
در پایان این جلسه حمیدرضا ترقی مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه­‌آهن (بالاست) گزارش عملکرد سه ماهه شرکت را ارائه کرد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان