مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه‌آهن (بالاست) برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه‌آهن (سهامی عام) با نماد "بالاس" به منظور تصویب صورت‌های مالی و بررسی عملکرد هیئت مدیره در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه‌‎آهن (بالاست) با حضور ۵۶ درصدی صاحبان سهام این شرکت، اعضای هیئت مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و نماینده سازمان بورس به ‌صورت حضوری و برخط، برگزار شد و با انتخاب مهدی اسکندری، به عنوان رئیس مجمع، جلسه رسمیت یافت.
در ادامه جلسه و پس از قرائت دستور جلسه، حمیدرضا ترقی مدیرعامل شرکت با ارائه گزارشی مبسوط فعالیت یک‌ساله هیئت مدیره برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ را شرح داد و ضمن ارائه گزارشات حول فعالیت‌های جاری و سبد درآمدی شرکت به شرح برنامه‌ها و قراردادهای آتی شرکت پرداخت.
در ادامه و بعد از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت از موسسه حسابرسی تدوین و همکاران، صورت‌های مالی منتهی به ٣٠ اسفند ۹۹ به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود نقدی سال مالی ۱۳۹۹، دستور بعدی جلسه مجمع بود که مقرر شد سود نقدی ۳۵ ریالی به ازای هر سهم و با اولویت پرداخت به سهامدارن خرد، میان سهام‌داران شرکت، تقسیم شود.
تسریع در پرداخت سود نقدی سنوات گذشته و تأکید بر افزایش سرمایه از محل زمین و ساختمان از دیگر مواردی بود که در این مجمع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تکلیف گردید شرکت با قید فوریت نسبت به پرداخت سود نقدی سال جاری و سنوات گذشته به سهامداران خرد، اقدام نماید.
در این مجمع براساس تکلیف کارگروه فعال در وزارت اقتصاد و دارایی، موسسه حسابرسی نواندیشان به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و موسسه حسابرسی داریاروش به عنوان بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی ۱۴۰۰ و همچنین مانند سال گذشته روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت به مدت یک‌ سال انتخاب شد.
گفتنی است شرکت بالاست از شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن می‌باشد که با کسب پایه یک راه و ترابری، پایه سه ساختمان و ابنیه، پایه چهار تاسیسات و تجهیزات، پایه پنج نیرو و پایه پنج آب از سازمان برنامه و بودجه، در زمینه‌های ساختمان‌سازی، تعمیر و نگهداری ساختمان، احداث پل، زیرسازی و روسازی راه آهن فعالیت می‌کند. در واقع پس از گذشت بیش از دو دهه‌، این شرکت توانسته حوزه فعالیت خود را به نحوی گسترش دهد که به عنوان شرکتی چند منظوره محسوب شود.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان