بازدید دکتر شایان مدیر‌عامل بانک مسکن، از گروه مالی بانک مسکن

دکتر شایان مدیر عامل بانک از گروه مالی بانک مسکن و شرکت‌های تابعه گروه بازدید کرد و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن «دکتر شایان» مدیرعامل بانک مسکن، صبح روز یکشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰، در دیداری سرزده از گروه مالی بانک مسکن و شرکت‌های تابعه مستقر در ساختمان گروه مـالی بازدید نمود. مدیرعـامل بانـک بعد از بازدید از گروه مالی به همـراه «دکتر جواهری » مدیرعـامل گـروه و«دکتر جوان‌مجیدی»، رئیس هیئت مدیره گروه مالی بانک مسکن، ضمن حضور در شرکت‌های عمرانی مسکن گستر، تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن، واسپاری آباد مسکن و تأمین سرمایه بانک مسکن در محیطی دوستانه به گفتگو در مورد اوضاع جاری شرکت‌ها پرداخت و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.
در این نشست های صمیمی موضوعاتی از قبیل مشکلات مربوط به شرکت‌های تابعه و اقدامات انجام یافته درخصوص تحویل ساختمان ظفر و همچنین گزارشات مربوط به بازدید از پروژه آیمانِ شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌غرب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است دکتر شایان پس از انجام بازدید حضوری و شنیدن گزارشات مدیران عامل شرکت‌های حاضر در ساختمان گروه مالی به بیان منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای شعار سال ۱۴۰۰ پرداخت و اظهارکرد باتوجه به بیانات رهبر انقلاب در نوروز امسال، کشورمان فصلی نو از حیات و جوشش خود را آغاز نموده است و بدیهی است برای تحقق و عملی شدن هرچه سریع‌تر دستورات مقام معظم رهبری تمام ارگان‌ها و نهادهای کشور باید با تمام توان بصورت هماهنگ و مستمر در این مسیر گام بردارند و ما نیز باید در بستر موجود سیل نقدینگی جامعه را به سمت جهش در تولید علی الخصوص تولید هدفمند مسکن هدایت کنیم.
دکتر شایان در ادامه افزود ماهیت تولید مسکن علاوه بر حل مشکل کمبود و گرانی مسکن  می‌تواند زمینه حل مشکلات موجود در مسیر ازدواج جوانان و نیز روند افزایش جمعیت را مهیا سازد. امروزه یکی از مشکلات کشور مشکل اشتغال می باشد ما باید به این توجه کنیم که تولید مسکن، باعث اشتغال‌زایی و کارآفرینی می شود و اشتغالزایی که در حوزه مسکن می شود برخلاف بسیاری از بخش های تولیدی بسیار سریع‌تر و وسیع‌تر رخ می‌دهد.
دکتر شایان گفت: همانطور که عرض کردم با توجه به ماهیت صنعت ساختمان تمرکز در این بخش راهگشای حل مشکلات مهمی در کشور خواهد بود البته تاکید می‌کنم فقط هدف صرف ساخت ساختمان ساده نباید باشد ما باید در این صنعت به تکنولوژی ها و فناوری های پیشرفته موجود در دنیا نگاه کنیم و با بهره گیری از توانایی مهندسان داخلی مسکن‌های مدرن و بهینه بسازیم پس نگاهمان باید یک نگاه خلاقانه و نوآورانه باشد امروزه در کشورهای همسایه می‌بینیم که در مدت زمان بسیار کوتاهی با هزینه بسیار کمتر خانه‌هایی بهینه و هوشمند می‌سازند این متدها و فناوری‌ها باید بصورت دقیق بررسی شوند و جوری اقدام شود که بزودی در ایران نیز بصورت عملی مورد بهره‌برداری قرارگیرند. در این خصوص از دکتر جوان مجیدی هم که با تشکیل مرکز نوآوری و شکوفایی گروه مالی در این راستا قدم بر می دارند تشکر می کنم و از ایشان می خواهم با تمام قوا و توان این رویکرد هوشمندانه را تقویت کنند. این مهم جوری باید باشد که رویکرد و نگاه مرکز نوآوری و شکوفایی گروه مالی در تمام شرکت های تابعه فعال تر شود و این بحث فقط مختص در صنعت ساختمان و مسکن نباشد. مرکز نوآوری و شکوفایی باید توجه کند که تولیدِ اشتغال‌زا و ثروت ساز در همه ابعاد مرتبط با فعالیت های شرکت های تابعه گروه مالی توسط این مرکز پیگیری شود و از فناوری ها و تکنولوژی‌های پیشرو در حوزه های مالی نیز نباید غفلت شود.
بر اساس این گزارش در ادامه جلسه دکتر جواهری‌، مدیرعامل گروه مالی ضمن تشکر از حضور جناب آقای دکتر شایان در گروه مالی، این حضور را مایه دلگرمی گروه مالی و شرکت های تابعه عنوان کرد و از مدیران عامل شرکت های تابعه خواست انشاالله با بهره‌گیری از سخنان مدیر عامل محترم بانک مسیر شروع شده را پر قدرت تر از قبل ادامه دهند. جواهری در ادامه گفت: ما با تاسی از رویکرد نوآورانه دکتر شایان و در راستای توسعه در تولید با پشتیبانی از ایده های نوآورانه و مانع زدایی از کسب و کارهای نوپا مرکز نوآوری و شکوفایی را در گروه مالی تشکیل دادیم و علاوه بر اهداف و وظایف مشخص شده، وظیفه ایجاد یک پل ارتباطی و نقطه اتصال همکاری بین نوآوران با شرکت های تابعه گروه مالی را نیز برعهده این مرکز قراردادیم تا با افزایش هماهنگی‌ها پتانسیل بالقوه موجود در شرکت‌ها به نتایج به الفعل تبدیل گردد و ضمن قدردانی از تلاشهای اقای دکتر جوان مجیدی که ریاست راهبری این مرکز را برعهده دارند می خواهم با عنایت به رهنمودهای ارزنده دکتر شایان در این مسیر از تمام ظرفیت های موجود از حداکثر بهره برداری برخودار شویم و در یک نگرش بین المللی سعی شود از الگوهای موفق در منطقه و دنیا در صنعت ساختمان و فناوری‌های مالی استفاده کنند و به امید خدا یک مسیر برای ورود ایده های نو و تکنولوژی‌های جدید مرتبط با شرکت های تابعه گروه مالی بوجود آوریم.
 جواهری در ادامه سخنان خود به تبیین امور جاری پرداخت و افزود: برطبق بررسی‌های صورت گرفته از ساختمان محل استقرار شرکت ناواکو و همچنین جلسات برگزار شده با مدیرعامل شرکت، مشکلات احصاء گردیده و امکان‌سنجی استفاده از ساختمان ظفر جهت تکمیل و تجهیز در دستور کار قرار گرفته و هماهنگی‌های لازم با شرکت عمرانی مسکن گستر جهت شروع عملیات اجرایی انجام گردیده است و گروه مالی بانک مسکن در انتظار تصمیم بانک برای انجام اقدامات لازم می‌باشد.
در ادامه جلسه، رئیس هیئت مدیره گروه مالی، دکتر جوان‌مجیدی نیز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مدیرعامل محترم بانک مسکن در گروه مالی و شرکت‌های تابعه، مطالبی در خصوص رویکرد جدید جلسات هیئت مدیره و اهمیت بیش از پیش نظام‌های نظارتی در گروه مالی من جمله کمیته حسابرسی و کمیته ریسک بیان نمود. ایشان همچنین گزارشی از اقدامات انجام گرفته در خصوص مرکز نوآوری و شکوفایی گروه مالی بانک مسکن ارائه نمود. جوان مجیدی در ادامه سخنانش اظهار کرد برنامه‌ریزی جهت تدوین استراتژی گروه مالی برای شرکت‌های تابعه با همراهی بانک مسکن در دستور‌کار هیئت‌ مدیره قرار گرفته و نگاه اولویتی گروه برای تدوین استراتژی با محوریت مسکن و ساختمان می‌باشد تا با درنظر گرفتن سیاست‌های دولت و مصوبات مجلس، بسته پیشنهادی استراتژی به بانک مسکن ارائه گردد.
در پایان این بازدید دکتر شایان ضمن قدردانی از خانواده بزرگ گروه مالی بانک مسکن با تاکید بر جدیت در امور و تلاش و پشتکار بیشتر اظهار امیدواری کرد که گروه مالی با مدیریت دکتر جواهری بتواند در ادامه فعالیت‌های خود بیش از پیش و به نحو موثرتری در جهت تحقق اهداف عالیه بانک و مأموریت‌های تعریف شده گام بردارد.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان