برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن برای بررسی عملکرد شرکت در سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ با حضور سهامداران، مدیران ارشد گروه مالی و شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن در ساختمان شرکت گروه مالی بانک مسکن برگزار شد.

پس از رسمیت یافتن مجمع، گزارش بازرس و حسابرس قانونی توسط نماینده سازمان حسابرسی به مجمع ارائه گردید. سپس گزارش هیئت مدیره به مجمع توسط مدیرعامل شرکت ارائه و اهم فعالیت‌های شرکت در سال مالی مورد گزارش و مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی شرکت تشریح شد.
پس از استماع گزارش بازرس و حسابرس قانونی و گزارش فعالیت هیئت مدیره، صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ به تصویب رسید. همچنین شرکت‌های گروه مالی بانک مسکن، واسپاری آباد مسکن و عمرانی مسکن گستر به عنوان اعضای حقوقی اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند. سپس، در خصوص سایر موارد مندرج در دستور جلسه مجمع، تصمیم­‌گیری شد.
گفتنی است شرکت توسعه خدمات کارآفرینی مسکن از شرکت‌‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن می‌باشد که به ارائه خدمات به کارآفرینان، شرکت­‌های نوپا، دانش‌­بنیان و استارت‌آپی، با اولویت در فعالیت­‌های حوزه مسکن، راه و شهرسازی، بازآفرینی شهری و فین‌تک‌­های این حوزه‌­ها می­‌پردازد.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان