روزنامه دنیای اقتصاد: افزایش ۵/ ۸۷ درصدی سرمایه «بالاست»

به‌دنبال برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بالاست که روز گذشته برگزار شد، اعضا با افزایش ۵/ ۸۷ درصدی سرمایه شرکت موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار «دنیای اقتصاد» در این جلسه سیروس جعفری، مدیرعامل شرکت بالاست ضمن اشاره به این مطلب که تصمیم افزایش سرمایه ۵/ ۸۷ درصدی با هدف اصلاح ساختار مالی شرکت اتخاذ شده است، تصریح کرد: محل افزایش سرمایه از سود انباشته‌ای است که طی سال‌های گذشته در شرکت ذخیره شده و مصارف آن برای جبران مخارج شرکت طی این سال‌ها و بازپرداخت تسهیلات دریافتی از سوی بالاست است. مدیرعامل شرکت بالاست به پروژه‌های متعدد در دست اجرای شرکت اشاره کرد و در این باره گفت: در حال حاضر در سراسر کشور پروژه‌های بااهمیتی در دست اجرا داریم که با توجه به توانمندی‌های مهندسی شرکت بالاست، در صورت حمایت دولت به‌عنوان کارفرما قادر به توسعه بیشتر پروژه‌ها خواهیم بود.

جعفری خاطرنشان کرد: حضور در پروژه‌های زیرساختی در حوزه راه، ساختمان و ابنیه که از تخصص‌ «بالاست» است، در اولویت کاری شرکت قرار دارد و توانمندی ما در بخش‌های زیرسازی و روسازی و بهسازی راه‌آهن و تولید بالاست برای شرکت از جذابیتکسب و کار برخوردار هستند. بالاست با ۱۰ میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال سرمایه در سال ۷۱ آغاز به کار کرد و در سال ۸۳ این رقم را به ۳۸ میلیارد ریال افزایش داد. پس از آن در سال ۹۳، سرمایه خود را به ۸۰ میلیارد ریال رساند. اکنون با تصمیم مجمع، این رقم به ۱۵۰ میلیارد ریال می‌رسد.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان