عرضه خدمات و محصولات متنوع پولی و مالی بانک مسکن و شرکت های گروه مالی در فاینکس 2018

بانک مسکن به همراه شرکت های گروه مالی خود در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن، این هلدینگ با حضور شرکت های خود در کنار بانک مسکن که به معرفی خدمات تخصصی تأمین مالی مسکن از طریق بازار پول می پردازد، خدمات و محصولات متنوعی را از طریق 4 شرکت و یک صندوق سرمایه گذاری به سرمایه گذاران این حوزه معرفی و عرضه می نماید.
شرکت کارگزاری بانک مسکن، به عنوان یکی از بزرگترین کارگزاران بازار سرمایه کشور در این دوره از نمایشگاه به مشتریان خود خدماتی چون عضویت باشگاه مشتریان، صدور کدهای معاملاتی بورسی و پذیره نویسی برای صندوق رهاورد آباد مسکن را ارائه می نماید.
یکی دیگر از شرکت های تابعه گروه مالی بانک مسکن که خود یک هلدینگ سرمایه گذاری ساختمانی معتبر در این حوزه است، شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن است که هدف آن از حضور در این نمایشگاه معرفی بیش از 40 مورد از انواع پروژه های خود که در استان های گوناگون کشور می باشد، است. صندوق های زمین و ساختمان یکی از ابزارهای تأمین مالی هستند که این شرکت 4 پروژه خود را از این طریق با ارائه تسهیلات مربوطه واگذار می نماید که عبارتند از صندوق های زمین و ساختمان رشدیه تبریز، نارون اراک، نگین شهرری و شفق کرمان.
هم چنین شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن با معرفی خدمات تخصصی در قالب مشاوره، تأمین مالی و مدیریت دارایی در حوزه زیرساخت و حمل و نقل در این نمایشگاه به معرفی و تعامل با سرمایه گذاران مربوطه می پردازد.
این گزارش می افزاید، تعدادی از پروژه های ساختمانی اداری و تجاری و مسکونی شرکت های تابعه گروه مالی بانک مسکن در قالب ارائه خدمات واسپاری به علاقمندان و سرمایه گذاران این حوزه واگذار میشود.
شرکت واسپاری مسکن، به عنوان عرضه کننده خدمات در این حوزه، با معرفی پروژه های شاخصی چون مینا رزیدنس، نسیم، رواق، جماران، لاکان شهر، سعادت شهر و دیلمان شهرهای تهران، کیش، مشهد و رشت، در این نمایشگاه حضور یافته است.
یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه موسوم به فاینکس 2018 از دیروز 27 فروردین ماه آغاز به کار کرده است و تا 30 فروردین ماه ادامه خواهد یافت و علاقه مندان جهت بازدید از غرفه بانک مسکن و شرکت های گروه مالی می توانند به سالن 38 غرفه 10 مراجعه نمایند.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

باشگاه مخاطبان