ناواکو در مسیر توسعه فعالیت ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از توسعه مأموریت‌ ها و فعالیت‌ های این شرکت ظرف چند ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، حمید بنائیان در جمع مدیران استانی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در محل سالن همایش گروه مالی بانک مسکن، «آگاهی بخشی»، «امنیت سرویس» و «توسعه ارتباط بامشتریان» را سه حوزه کاری کلان و مهم این شرکت برشمرد و بر ضرورت اهتمام به ارتقاء کیفیت خدمات در این حوزه‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ناواکو برای نخستین بار تجهیز و پشتیبانی کیوسک‌های بانکی در سراسر کشور رابر عهده گرفته است، گفت: طبعاً گشایش سر فصل‌های جدید کاری ملاحظاتی دارد که هم در ستاد و هم در دفاتر استانی شرکت باید به آن ها توجه شود.

بنائیان با تأکید براینکه «کمی‌گرایی» و گسترده‌ شدن زمینه فعالیت‌ های ناواکو نباید ما را از «کیفیت»غافل کند، به الزاماتی که در زمینه امنیت در ارتباطات و نیز امنیت دستگاه‌های پوز بانکی در شبکه پذیرندگی وجود دارد اشاره کرد و ضمن با اهمیت خواندن این الزامات، تأکید کرد: ناواکو امانت‌ دار بانک مسکن در حوزه خدمات است و از این رو باید درچارچوب فعالیت‌های شرکت، ارائه آموزش‌های امنیتی صحیح به پذیرندگان دستگاه‌های کارت‌ خوان بانک مسکن را با جدیت دنبال کند.

وی با تأکید براینکه شرکت ناواکو مسئولیت آموزش میدانی و نیز حراست و حفاظت از خدمات پرداخت ازطریق درگاه پرداخت بانک مسکن در شبکه پذیرندگان دستگاه‌های پوز این بانک را برعهده دارد، هشدار داد: گاهی غفلت از ارائه آموزش‌های کامل به پذیرندگان می‌تواند یک شرکت را به طور کلی از گردونه فعالیت خارج کند.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در ادامه، با اشاره به اهمیت موضوع «ارتباط با مشتریان»، گفت: همکاران ناواکو در همه استان‌ها باید به دانش بازاریابی خدمات بانکی تجهیز شوند و در زمانی که برای ارائه خدمات یا سرویس‌های فنی به پذیرندگان مراجعه می‌کنند،به نحوی با آن ها تعامل کنند که به وفاداری مشتریان شبکه پذیرندگی بانک مسکن منجر شود.

بنائیان یادآور شد: بانک مسکن یک بانک تجاری نبوده و یک بانک تخصصی در حوزه مسکن است. طبعاً ادبیات و شکل بازاریابی در بانک‌های تجاری با  این بانک متفاوت است. بنابراین بدنه نیروهای ناواکو باید از این دانش برخوردار باشند.

وی خواستار تنظیم برنامه مدون در خصوص ارتباط با مشتریان در دفاتر استانی شد و تاکید کرد: بانک مسکن مسئولیت بازاریابی برای افزایش اعضای  شبکه پذیرندگی را بر عهده دارد اما در عرصه سرویس‌ دهی، شرکت ناواکو باید از عهده ایجاد وفاداری مشتریان بر بیاید. از این روتنظیم برنامه عملیاتی دقیق در این زمینه ضروری بوده و نتایج اجرایی این برنامه‌ها نیز هر سه ماه یک بار پایش می‌شود.

بنائیان با اشاره به توسعه فعالیت‌های شرکت ناواکو در ماه‌های آتی، گفت: اشراف عملیاتی کامل به تمامی نرم افزارها و سرویس‌های جدید یکی از اولویت‌های دفاتر استانی در حوزه اجرایی است.

به گفته وی، راه‌اندازی دو سرویس «M-Pose» و «PC-Pose» گام بعدی برنامه‌های توسعه ناواکو در حوزه پرداخت است که مقدمات آن انجام شده و خدمات بانکی در قالب این دو سرویس آماده ارائه به مشتریان است.

در این گردهمایی از مدیران استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و فارس به عنوان سه استان برگزیده در حوزه ارائه خدمات نیز تقدیر شد.





print




کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه مالی بانک مسکن می باشد. info@bmfgroup.ir