حضور گروه مالی بانک مسکن در اجلاس سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران

اجلاس سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران به همت کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن این اجلاس با موضوع احیاء و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ، روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/24 در سالن همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

 

اجلاس سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران به همت کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن این اجلاس با موضوع احیاء و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ، روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۶/۱۱/24 در سالن همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
در این سمینار دکتر عباس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی، دکتر حامد مظاهریان و دکتر عشایری معاونان وزیر راه و شهرسازی، دکتر مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلش شورای اسلامی، دکتر رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن و جمعی از فعالان این بخش سخنرانی نمودند.
در این اجلاس علاوه بر حضور مدیران گروه مالی بانک و شرکت های تابعه، در بخش جنبی، غرفه ی بانک مسکن و گروه مالی بانک مسکن دایر بود و شرکت های گروه سرمایه گذاری مسکن و تأمین سرمایه بانک مسکن با هدف اطلاع رسانی و معرفی آخرین محصولات و خدمات مالی حوزه ساختمان به فعالان این حوزه حضور یافتند.
این گزارش می افزاید، محورهای این اجلاس در خصوص چالش ها و فرصت های نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، جایگاه بخش خصوصی در چشم انداز مسکن ایران، تحلیل برنامه ریزی ها و اقدامات دولت در خصوص بافت فرسوده و بررسی چالش های مالی و سرمایه ای در بازار تولید و عرضه مسکن بوده است.





 

گالری عکس

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان