حضور گروه مالی بانک مسکن در همایش تحلیل بازار مسکن

سمینار علمی و آموزشی تحلیل بازار مسکن در سال 97 با همکاری بانک مسکن و گروه رسانه ای دنیای اقتصاد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن این سمینار یک روزه با موضوع تحلیل بازار مسکن در سال 97، روز یکشنبه مورخ 1396/11/08 در سالن همایش های بانک مسکن برگزار شد.


سمینار علمی  و آموزشی تحلیل بازار مسکن در سال 97 با همکاری بانک مسکن و گروه رسانه ای دنیای اقتصاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه مالی بانک مسکن این سمینار یک روزه با موضوع تحلیل بازار مسکن در سال 97، روز یکشنبه مورخ 1396/11/08 در سالن همایش های بانک مسکن برگزار شد.
در این سمینار ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل جدید بانک مسکن، دکتر حسین عبده تبریزی مشاور وزیر راه و شهرسازی، حجت الله میرزایی معاون شهردار تهران و بهروز ملکی تحلیلگر بازار مسکن، در خصوص بازار مسکن در سال 97 سخنرانی نمودند.
در این سمینار علمی و آموزشی علاوه بر حضور مدیران گروه مالی بانک و شرکت های تابعه، در بخش جنبی، غرفه ی گروه مالی بانک مسکن دایر بود و شرکت های گروه سرمایه گذاری مسکن، تأمین سرمایه بانک مسکن و واسپاری آباد مسکن با هدف اطلاع رسانی و معرفی آخرین محصولات و خدمات مالی حوزه ساختمان به فعالان این حوزه حضور یافتند. مدیرعامل بانک مسکن نیز ضمن بازدید از غرفه ی برپا شده گروه مالی، از نحوه اطلاع رسانی و معرفی پروژه ها و خدمات شرکت های گروه مالی توسط کارشناسان شرکت های حاضر به علاقمندان، پژوهشگران و مشتریان بالقوه بازار مسکن آگاه شدند.
این گزارش می افزاید، سخنرانی ها در خصوص استراتژی بانک مسکن بازار مسکن در شرایط کنونی، قیمت بازار مسکن، تأثیرات نرخ سود سپرده های بانکی، وام خرید مسکن و نرخ دلار بر بازار مسکن و برنامه های دولت، شهرداری و بانک مسکن در بخش مسکن انجام شد.













 

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان