برگزاری چهارمین جلسه شورای مدیران فناوری اطلاعات بانک مسکن

با حضور مدیرعامل بانک مسکن در شرکت فناوری اطلاعات ناواکو چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران فناوری اطلاعات بانک مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران فناوری اطلاعات بانک مسکن با حضور دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، مصطفی ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن، ساسان شیردل معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن، حمیدرضا احمدیان مشاور فناوری اطلاعات مدیرعامل بانک مسکن و سیامک خاوری مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ناواکو برگزار شد.
دکتر شایان در این جلسه بر اهمیت جایگاه شرکت ناواکو از منظر ماموریت آن تاکید کرد که این شرکت با توجه به ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی می‌تواند اهداف فناورانه بانک و گروه مالی بانک مسکن را پیگیری کند.
در این جلسه، سیامک خاوری مدیرعامل ناواکو نیز گزارشی از برنامه‌های جدید شرکت و وضعیت شرکت ارایه کرد. خاوری از جمله برنامه‌های خود برای شرکت در سال جاری را بهبود برندینگ، توسعه فعالیت‌ها، توسعه ETC، سامانه بانکداری متمرکز (Corebanking) و PSP اعلام کرد.
در این جلسه همچنین برنامه‌های راهبری کلان شرکت فناوری اطلاعات ناواکو تبیین شد و تشکیل کمیته‌های فنی برای ارایه  گزارش‌‌های هفتگی به مدیرعامل نیز در دستور کار قرار گرفت.
خاوری همچنین طی ارایه گزارش با اشاره به برنامه‌های شرکت در خصوص پیاده سازی سامانه بانکداری متمرکز گفت: ناواکو با همکاری معاونت فناوری اطلاعات بانک مسکن، نسبت به پیاده سازی یکپارچه سامانه بانکداری متمرکز اقدام خواهد کرد. چرا که عدم طراحی متمرکز باعث شده است که سامانه های متعددی پیاده سازی شده و بهره برداری شود. در همین راستا ناواکو به تقویت منابع مالی و نیروی انسانی توانمند نیازمند است.
مدیرعامل ناواکو در این جلسه به ماموریت‌های محوله از سوی بانک برای راه اندازی سامانه بانکداری متمرکز بانک مسکن اشاره کرد و گفت: در خصوص سامانه بانکداری متمرکز طی سال‌های گذشته، مجموعه اقداماتی انجام پذیرفته و بخش‌هایی از این سامانه راه‌اندازی و پیاده سازی شده است ولی یکی از برنامه‌های اصلی ناواکو در سال جدید توسعه سامانه بانکداری متمرکز است.
بنا بر اعلام مدیرعامل ناواکو؛ دپارتمان ETC  به تازگی در ناواکو راه اندازی شده است و با توجه به برنامه‌های جدید شرکت فناوری اطلاعات ناواکو، تعداد لاین‌های مجهز به ETC در سال ۱۴۰۰ افزایش خواهد یافت.
لازم به ذکر است شرکت فناوری اطلاعات ناواکو از شرکت‌های تابعه گروه مالی بانک مسکن می‌باشد که به عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک مسکن، مأموریت دارد تا راهکارهای جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات با تکیه بر دانش، تخصص، خرد جمعی و نوآوری با هدف ارزش آفرینی برای بانک و شرکت‌های گروه مالی مسکن ارایه کند.

باشگاه مخاطبان