گروه مالی بانک مسکن موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9001 در زمینه سیستم مدیریت کیفیت گردید

به گزارش روابط عمومی گروه مالی بانک مسکن در راستای استقرار سیستم مدیریت کیفیت و با هدف بهبود و استمرار کیفیت در خدمات، افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات منطبق با نیازهای ذینفعان، گروه مالی بانک مسکن موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2015 از شرکت TUV Intercert آلمان گردید.
با توجه به گزارش نهایی ممیزی سیستم مدیریت کیفیت که توسط سرممیز رسمی شرکت توف اینترسرت آلمان که در جلسه اختتامیه ممیزی سیستم مدیریت کیفیت قرائت شد، گروه مالی بانک مسکن با حمایت‌های مدیریت ارشد گروه و با همت و کوشش مستمر تمامی کارکنان درحالی موفق به اخذ این گواهینامه معتبر بین‌المللی شده است که هیچگونه عدم انطباقی در جریان ممیزی سیستم مدیریت کیفیت گروه مشاهده و ثبت نگردید.
آقای مصطفی ازگلی مدیرعامل گروه مالی بانک مسکن در جلسه اختتامیه ممیزی که با حضور مدیران و کارشناسان گروه مالی برگزار شد، با ابراز خرسندی از عملکرد کارکنان گروه در اخذ این گواهینامه بین المللی، این اقدام را گامی مؤثر برای دستیابی به اهداف کلان گروه برشمرد و اظهار داشت: سیستم مدیریت کیفیت صرف نظر از دریافت گواهینامه باید در بطن گروه استقرار یابد و مؤلفه‌های آن در فرهنگ سازمانی گروه نهادینه شود. همچنین در استقرار نظام‌های نوین مدیریتی در گروه بایستی به معیار الگو سازی برای شرکت‌های تابعه نیز بصورت ویژه توجه گردد.
وی در پایان ضمن تشکر از کلیه همکارانی که در دستیابی به این مهم نقش داشتند گفت: امیدواریم تا با تکیه بر تلاش‌ها و اقدامات هوشمندانه و همه‌جانبه در راستای اعتلای فرهنگ کیفیت و همچنین سیستم های نوین مدیریتی، در تحقق مأموریت‌ها و دستیابی به اهداف گروه مالی بانک مسکن بهتر از گذشته عمل کنیم.

گالری عکس

:لیست آلبوم ها

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان