تسلیت درگذشت ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل فقید بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، مردی از میان ما رفت که بی ریا و عاشقانه و بی ادعا زیست و مظلومانه و غریبانه از این جهان رخت بربست و الگویی کم نظیر از خدمت به خلق و نوع دوستی را برایمان به یادگار گذاشت.

 بیش از سی سال تلاش مجّدانه و مجاهدت‌­های خالصانه این بنده متواضع و عاشق، چنان در اذهان همکاران دور و نزدیک او نقش بسته است که بی ­شک، او را همواره در خاطر تمامی اعضای خانواده بزرگ و تاریخ ساز بانک مسکن، زنده نگاه خواهد داشت. 
صداقتِ بی نظیر، مسئولیت پذیریِ مُجدّانه، اهتمامِ مشفقانه، همدلی و فصاحت کلام، از جمله ویژگی­‌هایی است که همواره از مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی در خاطرها باقی خواهد ماند.
سفر این مدیر تلاشگر، صادق، مسوولیت­‌پذیر، منصف و بی ادعا به ابدیت، خسرانی برای نظام بانکی کشور است اما بدون تردید، راه روشن او در خدمت ­رسانی به هم‌میهنان و تعالی بیشتر مجموعه بانک مسکن ادامه خواهد یافت.
گروه مالی بانک مسکن، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان، کارکنان زحمت کش مجموعه معظم بانک مسکن و تمامی عزیزان و‌ دوستداران ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن روح بزرگ، از درگاه خالق مهربان و صاحب سفره گسترده و پر نعمت و مالامال از رحمتِ رمضان، علّو درجات آرزو می نماید.

اخبار مرتبط


باشگاه مخاطبان